۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۸

جشن ولادت امام رضا(ع) در دیر برگزار شد

جشن ولادت امام رضا(ع) در دیر برگزار شد

دیر- خبرگزاری مهر: جشن ولادت امام رضا(ع) صبح جمعه در شهر دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ولادت باسعادت امام هشتم مراسم جشن و سروری به همت هیات امنای مسجد امام رضا(ع) با حضورامام جمعه و اقشار مختلف مردم در مسجد امام رضا(ع) دیر برگزار شد.

امام جمعه دیر در این مراسم گفت: امام رضا (ع)همیشه گره گشا بود و مشکلات مردم را برطرف می کرد و هیچگاه دست رد به سینه کسی نمی زد و تا امروز نیز اینچنین است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: رابطه بین امت و امام بر اساس رشته محبت وجود دارد و امام نسبت به امت دلسوز و مهربان است و شیعیان خودرا به این امر مهم همیشه سفارش می کرد.

وی اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) مشکل مردم را مشکل خود می‌دانست و همیشه در حق مردم دعا می کرد و این فرهنگ فاطمی و رضوی است که هم‌درد و فکر دیگران باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه شیعه باید پیرو واقعی اهل بیت(ع) باشد، افزود: وظیفه شیعه اکنون این است که باید مشکلات مردم را رسیدگی کند و افراد بی‌بضاعت و فقیر را دستگیری کند و این نظراسلام است که در جامعه فقیر وجود نداشته باشد

در ادامه یکی از مداحان اهل بیت با اشعاری به مدیحه سرایی پرداخت و به جمعی از برندگان مسابقه و فعالان در دهه کرامت هدایایی اهدا شد.

کد خبر 1707034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha