۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۳۰

اقتدار و توان عملیاتی انتظامی پلیس دیر نمایش داده شد

اقتدار و توان عملیاتی انتظامی پلیس دیر نمایش داده شد

دیر- خبرگزاری مهر: نمایش اقتدار و توان عملیاتی انتظامی پلیس شهرستان دیر به مناسبت هفته نیروی انتظامی به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان دیر صبح یکشنبه در حاشیه نمایش اقتدار و توان عملیاتی انتظامی پلیس این شهرستان اظهار داشت: پلیس با به کارگیری سپر و ... در مقابله با اغتشاشات و اراذل و اوباش شهری اقتدار و توان خود را به نمایش گذاشته است.

سرهنگ حمیدرضا خضری تنگستانی به بیان جزئیات بیشتری از این رزمایش پرداخت و اضافه کرد: پلیس در این عملیات اجازه هیچگونه اغتشاش و نا امنی را به افراد مخل امنیت نخواهد داد.

وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مقامات سیاسی و مذهبی شهرستان دیر، تجلیل از خانواده شهدا،ایثارگران، همایش بزرگ دفاع شخصی و ورزش‌های رزمی از دیگر برنامه های امروز نیروی انتظامی شهرستان دیر در هفته نیروی انتظامی بود.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر هفته ناجا را فرصتی مناسب برای تبیین اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی و استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای امنیت پایدار دانست.

وی در ادامه بیان داشت: در این هفته حدود 31 برنامه دینی، فرهنگی، تبلیغی، آموزشی، اجتماعی، ‌عملیاتی و ورزشی در سطح شهرستان با همکاری مردم و مسئولان از سوی نیروی انتظامی انجام می‌شود.

خضری‌تنگستانی گفت: با همکاری مسئولان و مردم، شهرستان دیر در ردیف رتبه‌های برتر استان در بحث امنیت اجتماعی قرار دارد که هم اکنون در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 280درصد کشف نسبت به وقوع داشته‌ایم که این نشان از اقتدار نیروی انتظامی شهرستان دیر است.

کد خبر 1708688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha