۱۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳

شهنازی در گفتگو با مهر:

وزارت ورزش و کمیته ملی با هم دعوا ندارند/ ایجاد تفاهم بین سجادی و افشارزاده

وزارت ورزش و کمیته ملی با هم دعوا ندارند/ ایجاد تفاهم بین سجادی و افشارزاده

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با بیان اینکه خارجی‌ها فکر نکند بین مدیران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دعوایی وجود دارد، گفت: برای اینکه تعلیق شدت پیدا نکند، قرار شد کمیته مشترکی را با وزارت ورزش تشکیل بدهیم.

شاهرخ شهنازی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار امروز سه شنبه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با مسئولان وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در نشست امروز در رابطه با مکاتبات IOC بحث و صحبت‌های زیادی شد.

وی افزود: برای اینکه تعلیق شدت پیدا نکند، قرار شد کمیته مشترکی را با ترکیب مدیریتی تشکیل بدهیم. به طوری که وزارت ورزش و کمیته با هم بنشینند و مکاتباتی که تا این لحظه صورت گرفته را مورد ارزیابی قرار دهند و آثار آن را بررسی کنند.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ادامه داد: در این شرایط IOC را در جریان امور می‌گذاریم که در راستای تعامل با شما، در حال حرکت هستیم که این یکی از موارد اصلاح اساسنامه است. این مسئله، بحث طولانی دارد و کمیته مشترک باید روی آن کار و به اطلاع کمیته بین المللی المپیک برساند.

وی با بیان اینکه "نقطه نظرات کمیته بین المللی المپیک را در نظر گرفته و با حفظ منافع خودمان، به یک جمع بندی نهایی می‌‌رسیم"، تصریح کرد: در حقیقت مدیران کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در کنار یکدیگر از تفکرات هم استفاده می‌کنند تا به نقاط مشترک خوبی برسند.

شهنازی در این خصوص اضافه کرد: خارجی‌ها هم فکر نکند بین مدیران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دعوایی وجود دارد، زیرا در صورت به وجود آمدن چنین ذهنیتی، کمتر امکان موفقیت داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا در مورد بازگشت روسای فدراسیون‌ها و راهکارهای رفع تعلیق صحبتی صورت گرفت؟"، اظهار داشت: قرار است این موضوع و تمام مطالب دیگر، اهم از اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها و نحوه برگزاری انتخابات‌ها، در کمیته مذکور مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان در پاسخ به این سئوال که "کمیته مشترک از چه زمانی شروع به کار می‌کند؟"، گفت: قرار شد نفرات تعیین شود و پس از آن این کمیته شروع به کار کند. قرار است آقایان افشارزاده و سجادی در این امور به تفاهم برسند.

کد خبر 1710328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha