۱۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۲۶

همزمان با سراسر کشور/

تجمع اعتراضی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اهواز به هتک حرمت پیامبر (ص)

تجمع اعتراضی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اهواز به هتک حرمت پیامبر (ص)

اهواز- خبرگزاری مهر: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، همزمان با دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور با تجمع و قرائت بیانیه، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز پیش از ظهر سه شنبه دراعتراض به انتشار فیلم موهن و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در محل یادمان شهدای گمنام این دانشگاه، تجمع کردند.

در این تجمع، دانشگاهیان با انتشار بیانیه ای، نسبت به تولید و پخش فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) واکنش نشان دادند.

در بیانیه منتشر شده، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز ضمن محکوم کردن حرکت اخیر صهیونیستها، این ضایعه اسفبار را به محضر ولیعصر(عج) و مقام عظمای ولایت امام خامنه ‌ای(مدظله) و امت بزرگ اسلام تسلیت عرض کردند.

در این بیانیه عنوان شد: به آمریکای جهانخوار و اعوان و انصار صهیونیسم و کشورهای سرسپرده اعلام می کنیم که بدون شک این توطئه استکبار که در راستای پروژه اسلام هراسی و هدف تفرقه ‌افکنی میان امت اسلام هر از چندگاهی توسط اسکتبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین ‌الملل صورت می‌ پذیرد، دلیلی روشن از روند به پایان رسیدن کار شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام نمی ‌داند چکار کند تا جایی که جسارت و توهین نسبت به آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد(ص) را در دستور کار قرار داده اند و غافل از اینکه تنها دستاورد آن منجر به روسیاهی خود آنان و افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این جسارت احمقانه و به موازات آن افزایش اتحاد و انسجام میان مسلمین جهان خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: در قرن 21 اگر کسی به بافته‌ های ذهنی صهیونیسم تردید ایجاد کند و اگر محققی در مورد ادعاهای دروغین آنها تحقیق کند، حق نشر آن را ندارد و یا در بعضی از کشورها حجاب اسلامی را ممنوع می ‌کنند و یا معترضین وال استریت را به جرم اعلام نظر خود به زندان می ‌اندازند. در این کشورهای مدعی آزادی بیان، زیرسوال بردن یک مسئله تاریخی جرم به حساب می آید ولی در مقابل توهین به اشرف مخلوقات حضرت رسول(ص) پیغام آور مهربانیها سکوت کرده و به آزادی بیان متوسل می ‌شوند.

بدون شک جریحه‌ دار کردن قلوب میلیونها مسلمان آزاده در سراسر دنیا لکه ننگین دیگر در کارخانه عقاید ضد بشری کسانی که داعیه ‌دار آزادی و رعایت حقوق بشر هستند می‌ باشد، چرا که این اقدام مذبوهانه نه تنها اهانت به دین مبین اسلام بلکه توهینی است به ساحت مبارک تمامی ادیان و فطرت پاک بشری که پیام اخلاق و معرفت را از بطن آموزه‌ های پیامبران دریافتند؛ بنابراین از همه رهبران و پیروان ادیان آسمانی می‌ خواهیم که در مقابل این جریان قد علم کرده و این اقدام مذبوحانه را محکوم کنند.

همچنین در بخش دیگر این بیانیه عنوان شد: عاملان و سران آمریکا و اسرائیل باید پاسخگوی پرونده‌ های وحشیانه و ننگین در حمله و جنگ و ترور و خونریزی و زندانهای گوانتانامو و ابوغریب و هزاران جنایات دیگر در جهان باشند و به جای فرافکنی و زیر سوال بردن دین مبین اسلام و رسول اکرم(ص) و توهین به مسلمانان پاسخگوی اعمال ننگین و ضد بشری خود باشند.

ما دانشگاهیان از سران دولت‌های اسلامی که تا به حال سکوت اختیار کرده‌اند می‌خواهیم که از خواب غفلت بیدار شوند و با بی‌تفاوتی از کنار این قضیه عبور نکنند.

کد خبر 1710489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha