۲۳ فروردین ۱۳۸۴، ۹:۴۹

ششمين دوره آموزشي شيعه‌شناسي برگزار مي شود

معاونت فرهنگي مجمع جهاني اهل بيت (ع) قم، ششمين دوره آموزشي شيعه‌شناسي و پاسخ به شبهات را برگزار مي‌كند.

به گزارش گروه دين و انديشه "مهر" به نقل از رسا، حجت الاسلام  رييس ‌زاده، معاون فرهنگي مجمع جهاني اهل بيت ـ ع ـ اعلام كرد : ششمين دوره آموزشي شيعه‌شناسي و پاسخ به شبهات برگزار مي‌شود.

وي افزود : متأسفانه در حوزه علميه قم به بحث شيعه‌شناسي و پاسخ به شبهاتي كه مخالفين به ويژه اهل سنت وارد مي‌كنند، توجه چنداني نشده است، از اين رو مركز جهاني اهل بيت ـ ع ـ براي آمادگي بيشتر طلاب مبلغ اعزامي به مناطق مرزي، دوره‌هاي آموزشي برگزار مي‌كند. يكي از اين دوره‌ها از ارديبهشت تا اواخر خرداد‌ماه در هزار و ده ساعت برگزار خواهد شد و دوره بعدي در تابستان به مدت 60 ساعت و به صورت دوره تكميلي برگزار مي‌شود.

وي با بيان اين كه اين دوره تنها به برادران طلبه حوزه علميه قم اختصاص دارد، از علاقمندان واجد شرايط خواست تا تاريخ 30/1/84 با مراجعه به مجمع جهاني اهل بيت ـ ع ـ واقع در بلوار امين، بلوار جمهوري اسلامي، اداره آموزش‌هاي كاربردي نامنويسي نمايند.

مسؤول معاونت فرهنگي اين مجمع ارائه گواهي اتمام پايه 7، ارائه گواهي سابقه تبليغي موقت را از شرايط نامنويسي برشمرد و زمان برگزاري كلاس‌ها را از تاريخ 3/2/84 تا 12/3/84 همه روزه به غير از جمعه‌ها ساعت 17 تا 20 عنوان كرد .

کد خبر 171067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha