۱۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۷:۰۱

بازاریان گناباد در محکومیت هتک حرمت به پیامبر(ص) تجمع کردند

بازاریان گناباد در محکومیت هتک حرمت به پیامبر(ص) تجمع کردند

گناباد - خبرگزاری مهر: اصناف و بازاریان گنابادی با تجمع در محل مجمع امور صنفی این شهرستان هتک حرمت به پیامبر(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس مجمع امور صنفی به نمایندگی از اصناف و بازاریان گناباد ظهر سه شنبه در این تجمع اظهار داشت: ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت نبی اکرم اسلام (ص) درماندگی و ضعف کفار و مستکبران در مقابل قدرت اسلام را نشان می‌دهد.

محمد اصغریان افزود: همه مسلمانان جهان از این توهین قلبشان جریحه‌دار شده و دشمنان اسلام باید بدانند که مسلمانان از این موضوع کوتاه نمی‌آیند.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی عوامل اصلی این اتفاق هستند افزود: در این مقطع از زمان که بیداری اسلامی منطقه و بلکه جهان را فرا گرفته است، عواقب این اقدام موهن درس بزرگ و فراموش نشدنی به استکبار جهانی خواهد داد.

اصغریان این اهانت بزرگ را به پیشگاه امام زمان(عج) تسلیت گفت و با محکوم کردن این اقدام بی خردانه و مغرضانه، حذف این فیلم اهانت آمیز را از پایگاههای اینترنتی خواستار شد.

در ادامه اصناف و بازاریان گناباد در حالی که ندای«لبیک یا رسول‌الله » سر می‌دادند ضمن حمایت از ساحت پاک و نورانی پیامبر اکرم (ص) اقدام شنیع استکبار را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز با حمل پارچه نوشته و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و لبیک یا رسول الله از حامیان و مسببان اصلی این اقدام موهن اعلام انزجار و عشق و ارادت و سرسپردگی خود را به آستان مقدس حضرت محمد (ص) ابراز کردند.

کد خبر 1710693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha