۱۲ مهر ۱۳۹۱، ۱۶:۵۷

پایان تعطیلی پنجشنبه‌ها در بوشهر/ اعلام ساعات کار نیمه دوم سال

پایان تعطیلی پنجشنبه‌ها در بوشهر/ اعلام ساعات کار نیمه دوم سال

بوشهر - خبرگزاری مهر: استانداری بوشهر با ارسال نامه‌ای به ادارات استان، ساعت کاری ادارات را در نیمه دوم سال اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر در نامه‌ای ساعت کار اداره های بوشهر را در نیمه دوم سال اعلام کرد که بر این اساس فردا ادارات بوشهر باز خواهند بود اما ساعت کاری روزهای پنجشنبه با دیگر روزها متفاوت است.

بر اساس نامه استانداری بوشهر ادارات استان بوشهر از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت تا 14.30 و روزهای پنجشنبه نیز از ساعت هفت تا 13.30 دایر خواهند بود و ساعت کاری بانک‌ها نیز همچون گذشته است و تغییر نخواهد کرد.

از ابتدای تیر ماه امسال به دستور استاندار بوشهر و با توجه به شرایط آب و هوایی، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به جز بانک‌ها در روزهای پنجشنبه تعطیل بودند و در مصوبه شورای اداری مقرر شده بود که تا پایان شهریور ماه روزهای پنجشنبه ادارات تعطیل باشند.

با پایان یافتن شهریور ماه و تغییر استاندار بوشهر، مدتی گذشت تا استانداری بوشهر در این مورد تصمیم‌گیری کند تا اینکه امروز در نامه‌ای به ادارات کل و سازمان‌های مختلف اعلام کرد که تمام ادارات در روزهای پنجشنبه دایر خواهند بود.

در همین حال استاندار بوشهر در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار این شده که با توجه به وضعیت آب و هوایی بوشهر، تعطیلی پنجشنبه‌ها تا پایان آبان ماه تمدید شود که هنوز معاون اول جوابی به این نامه نداده است.
 

کد خبر 1711655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha