۱۷ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹

در نمایشگاه رسانه های دیجیتال؛

کارگاههای تخصصی با محوریت مخاطرات رسانه های دیجیتال برگزار می شود

کارگاههای تخصصی با محوریت مخاطرات رسانه های دیجیتال برگزار می شود

نشست‌ها و کارگاههای تخصصی با محوریت مخاطرات رسانه های دیجیتال در بخش خانواده ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست‌ها و کارگاههای تخصصی بخش خانواده ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در دو بخش برگزار می‌شود که زمان برگزاری آن ساعت 17 و 18:15 هر روز است.

ضرورت توجه مخاطبان به بازی با محوریت رده بندی سنی بازی های رایانه ای و لزوم توجه مخاطبان، خشونت افسار گسیخته با محوریت آثار خشونت رسانه ای بر کودکان و فرصتها و تهدیدهای بازیهای رایانه ای با محوریت توجه به پتانسیل بازی های رایانه ای از جمله محورهای این نشست ها است.

همچنین نشست داستان یک مظلومیت با محوریت بررسی اسلام ستیزی، ‌شیعه ستیزی و ایران ستیزی، بررسی شبکه های اجتماعی و فرهنگ دیجیتال با محوریت تأثیرات فرهنگی شبکه های اجتماعی، جادوگرایی در رسانه ها با محوریت بررسی نقش جادو در عالم و علل ترویج آن رسانه ها و نیز نشست تلفن همراه و مخاطرات آن با محوریت مخاطرات اخلاقی تلفن همراه دانش آموزان در این نمایشگاه برگزار می شود.

در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال که تا 22 مهرماه در مصلی تهران دایر است بخش دانش دیجیتال نیز همه روزه کارگاههای آموزشی و نشستهای علمی برگزار می کند.

استفاده از ابزارهای چند رسانه ای در تولید محتوای خبری، تکنیک های مقدماتی جستجو در اینترنت، شبکه های اجتماعی مجازی و فرصت ها و تهدیدها و کارگاه جعبه ابزار تولید محتوا در فضای مجازی از جمله عناوین این کارگاهها است.

کارگاه جنگ نرم در محیط شبکه های اجتماعی مجازی، رسانه های دیجیتال و سلامت خانواده و سازمان های دانش بنیان و مدیریت اشتراک منابع در عصر دیجیتال از دیگر کارگاههای علمی این بخش است که در هفته جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1714426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha