۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۸:۳۹

بخشدار مرزن آباد از افتتاح قطعه 24 آزادراه تهران شمال ابراز نگرانی کرد

بخشدار مرزن آباد از افتتاح قطعه 24 آزادراه تهران شمال ابراز نگرانی کرد

چالوس - خبرگزاری مهر: بخشدار مرزن آباد گفت: با توجه به اینکه قطعه 24 آزاد راه تهران شمال بزودی افتتاح می شود ترافیک در سه راهی مرزن آباد کلاردشت، چند برابر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین کیاپاشا شامگاه دوشنبه در همایش شوراهای اسلامی و دهیاران بخش این بخش افزود: احداث پل رو گذر و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مرزن آباد از ضرورت ها است.

وی افزود: برای توسعه بخش مرزن آباد نیازمند به جذب اعتبارات ملی و کشوری است زیرا امکانات و زیر ساختهای ما در حد بخش مرزن آباد بوده درحالیکه با توجه به توریستی بودن منطقه و حجم ساکنین غیر بومی در زمان تعطیلات، خدمات ما برای مردم کشور است.

کیاپاشا با بیان برخی مشکلات در مرزن آباد گفت: بخشداری مرزن آباد به لحاظ تأمین نیروی انسانی شدیداً با کمبود مواجه است و با توجه به گستره خدمات رسانی و حوزه استحفاظی نیاز به افزایش سطح نیروی انسانی احساس می شود.

بخشدار مرزن آباد با بیان اینکه ساختمان اداری بخشداری بصورت استیجاری اداره می شود افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با نماینده مجلس در خواست زمین از طرف منابع طبیعی برای احداث ساختمان بخشداری و استقرار سایت اداری بخش مرزن آباد را داریم.

کیاپاشا در ادامه از فعالیت جدید شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرزن آباد خبر داد و افزود: در خواست شده تا مناقصه و پیمانکاری پروژه های عمرانی ادارات و سازمانها با هدف تقویت شرکت تعاونی دهیاریها به این مجموعه واگذار و همچنین برای اراضی خارج از بافت که پیش از این صدور مجوز آن از سازمان دهیاریها و شهرداریهای استان اخذ می شد جهت تقویت به شرکت تعاونی دهیاری بخش مرزن آباد واگذار شود.

کد خبر 1715504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha