۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۱

نخستین اردوی شاگردان خادم به پایان رسید/ فرنگی کاران همچنان در بلاتکلیفی!

نخستین اردوی شاگردان خادم به پایان رسید/ فرنگی کاران همچنان در بلاتکلیفی!

نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی 2013 تهران در حالی به پایان رسید که فرنگی‌کاران المپیکی همچنان در بلاتکلیفی و انزوا در شهر و دیار خود بسر می‌برند.

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان رسول خادم که نخستین مرحله تمرینات آماده سازی خود را مدتهاست در خانه کشتی و سالن توفیق جهانبخت آغاز کرده اند، شب گذشته آخرین تمرینشان را هم پشت سر گذاشتند تا پس از یک استراحت کوتاه به اردوی بعدی دعوت شوند.

این روند منظم و رو به جلوی آزادکاران ملی پوش در حالی طی می شود که زمان همچنان به ضرر فرنگی کاران بلاتکلیف در حال سپری شدن است و این کشتی گیران همچنان در انزوایی ناامید کننده در مرخصی اجباری بسر می برند! شاگردان محمد بنا بعد از بازگشت از بازیهای المپیک 2012 لندن تاکنون، برنامه جامع و مشخصی ندارند و هنوز معلوم نیست که این نفرات از چه زمانی باید برای حضور در رقابتهای جام جهانی استارت بزنند!

عدم برگزاری اردوی آماده سازی و همچنین محرومیت از حضور در پیکارهای لیگ، از جمله مهمترین مشکلات فرنگی کاران کشورمان محسوب می شود که فعلا هیچ مقام مسئولی از فدراسیون کشتی پاسخگوی آن نیست. این در حالی است که همین فرنگی کاران منزوی و بی ادعا چندی پیش با کسب سه مدال طلا در بازیهای المپیک 2012 لندن موفق شدند، نه تنها درخشان ترین نتیجه تاریخ کشتی ایران را رقم بزنند، بلکه به نوعی ناجی کاروان ورزش ایران در رنکینگ تیمی المپیک نیز قلمداد شدند.

به هرحال عدم بازگشت محمد بنا و مردانش به عرصه کشتی و بلاتکلیفی و محرومیت فرنگی کاران از اردو و رقابت‌های لیگ، بزرگترین معضل این جامعه بزرگ و بی ادعا تلقی می شود که مطمئنا تبعات منفی و ناامیدکننده آن تا اسفند ماه امسال و در زمان برگزاری رقابتهای جام جهانی 2013 تهران نمایان خواهد شد.

کد خبر 1715710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha