۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۸:۵۸

قهرمانی مطلق:

جشنواره تئاتر کودک همدان با حداقل هزینه برگزار شد

جشنواره تئاتر کودک همدان با حداقل هزینه برگزار شد

همدان - خبرگزاری مهر: فرماندار همدان از برگزاری جشنواره تئاتر کوردک و نوجوان همدان با صرف حداقل هزینه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قهرمانی مطلق شامگاه چهارشنبه در بازدید از دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: در این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کارهای حداکثری با حداقل هزینه انجام شد.

قهرمانی مطلق افزود: برگزاری کیفی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نشان دهنده توانمندی های همدان است.

قهرمانی مطلق وجود پتانسیل های مدیریتی در برگزاری جشنواره را نیز مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: هیچ کم و کاستی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به دنبال افزایش سطح کیفی جشنواره است، اظهار داشت: زبان تئاتر، زبان خاصی است که با تفکیک بخش تئاتر کودک از نوجوان، انتقال پیام و مفاهیم به مخاطبان بهتر شکل می گیرد.

قهرمانی مطلق با تاکید بر اینکه تولید کارهای اثرگذار و فاخر با زبان هنر و تئاتر مدنظر است، گفت: در این زمینه باید نگاه ویژه‌ای به نقش آموزش و پرورش داشت.

وی با اشاره به مخاطبان بی شمار آموزش و پرورش عنوان کرد: تاکنون تعامل خوبی با آموزش و پرورش ایجاد شده است.

وی با اشاره به استقبال مردم از تئاترهای خیابانی در جشنواره نوزدهم اضافه کرد: 10 گروه نمایش خیابانی در دل مردم جای گرفته اند و در میان آنها به اجرای نمایش می پردازند که این ارتباط بی واسطه سبب استقبال مردم از نمایش های خیابانی شده است.

کد خبر 1717276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha