۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۲۱:۱۲

حجت الاسلام تقوی:

حضور حماسی مردم خراسان شمالی در استقبال از رهبری پاسخ دندان شکنی به دشمنان بود

حضور حماسی مردم خراسان شمالی در استقبال از رهبری پاسخ دندان شکنی به دشمنان بود

جاجرم - خبرگزاری مهر: نماینده اعزامی رهبری به شهرستان جاجرم گفت: مردم خراسان شمالی با حضور حماسی در مراسم استقبال از رهبر انقلاب پاسخ دندان شکنی به دشمنان خارجی و داخلی نظام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از سفر رهبری به خراسان شمالی حجت الاسلام سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان نماینده ویژه ایشان با مردم شهرستان جاجرم و شهرهای تابعه دیدار کرد.

حجت الاسلام تقوی امروز به بخش‌های سه گانه شهرستان جاجرم (جاجرم، شوقان و سنخواست) سفر کرد و با مردم این مناطق دیدار و گفتگو کرد.

وی در محل سالن ورزشی شوقان، مسجد بزرگ سنخواست و مسجد جامع جاجرم حاضر شد و سلام مخصوص رهبری را به مردم این شهرها ابلاغ کرد.

حجت الاسلام سید رضا تقوی در جمع مردم جاجرم با اشاره به استقبال پرشور و کم نظیر مردم خراسان شمالی از رهبری، عنوان کرد: مردم این استان با حضور حماسی در مراسم استقبال از رهبری انقلاب، پاسخ دندان شکنی به دشمنان خارجی و داخلی نظام دادند.

وی با بیان اینکه مردم مومن و انقلابی ایران تاکنون در حمایت از رهبری با تمام توان پافشاری کرده‌اند، اظهار داشت: ولایت فقیه بزرگ‌ترین نعمت الهی به امت اسلامی محسوب می‌شود و مردم ولایی کشور نیز همواره شکرگزار این نعمت بزرگ هستند.

امام جمعه جاجرم نیز در این مراسم عنوان کرد: استقبال باشکوه مردم خراسان شمالی از رهبری حجت را بر دشمنان اسلام و انقلاب تمام کرد.

حجت الاسلام سید محد موسوی اضافه کرد: مردم ولایت مدار خراسان شمالی در 19 مهر ماه ثابت کردند که هیچ گاه دست از دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی بر نخواهند داشت.

در دومین روز از سفر رهبری به خراسان شمالی حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به نمایندگی از رهبری انقلاب به شهرستان جاجرم و حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به نمایندگی از ایشان به بخش مرزی راز و جرگلان شهرستان بجنورد سفر کردند.

کد خبر 1717782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha