۲۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۸

در دیدار مقدسی با علی آبادی؛

کمیته ملی المپیک پیشنهاد مدیر عامل خبرگزاری مهر را پذیرفت

کمیته ملی المپیک پیشنهاد مدیر عامل خبرگزاری مهر را پذیرفت

مدیر عامل خبرگزاری مهر صبح امروز در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی برای رسانه‌ها را مطرح کرد که مورد استقبال محمد علی آبادی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقدسی مدیر عامل خبرگزاری مهر صبح امروز دوشنبه به همراه رضا خسروی دبیر گروه ورزشی این خبرگزاری در نشستی با محمد علی آبادی رئیس، بهرام افشارزاده دبیرکل و محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک شرکت و گزارشی از فعالیت های خبرگزاری مهر در سی امین دوره بازی های المپیک را ارائه کرد.

مقدسی با تقدیر از نتایجی که کاروان ورزش ایران در این دوره از بازی های المپیک کسب کرد، به پوشش مطلوب این رویداد از سوی رسانه ها و خبرگزاری مهر پرداخت و گفت: در کنار موفقیتی که ورزشکاران ایران در این بازی‌ها داشتند، گروه ورزشی خبرگزاری مهر نیز در کنار سایر رسانه‌ها تلاش کرد بهترین پوشش را داشته باشد.

مدیر عامل خبرگزاری مهر با بیان اینکه بیش از هزار خبر، مصاحبه و گزارش خبری در مورد بازی‌های المپیک در گروه ورزشی منتشر شده است خاطرنشان کرد: تلاش برای پیشرفت و کسب موفقیت‌های روزافزون در میادین بین المللی از اهداف و برنامه های گروه ورزشی خبرگزاری مهر است و امیدواریم در رویدادهای آینده نیز این روند ادامه داشته باشد.

محمد علی آبادی نیز با تقدیر از پوشش مطلوب خبری بازی‌های المپیک در خبرگزاری مهر و سایر رسانه‌های گروهی گفت: نتایجی که در بازی‌های المپیک بدست آمد حاصل تلاش همه عوامل از جمله رسانه‌ها بود که یکی از بهترین پوشش‌های خبری را در این رویداد داشتند.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ورزش ایران یکی از ماندگارترین نتایج خود را در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک کسب کرد افزود: خبرگزاری مهر نیز در کنار سایر رسانه‌ها نقش بسزایی در کسب این موفقیت‌ها داشتند و با پوشش مطلوب رویدادهای مختلف ورزشی سعی در بالا بردن روحیه ورزشکار داشتند که قابل تقدیر است.

در این ملاقات رضا مقدسی مدیر عامل خبرگزاری مهر به محمد علی آبادی پیشنهاد داد که کمیته ملی المپیک متولی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برای خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی و در مراحل بعد برگزاری مسابقات کشوری برای رسانه ها شود که این پیشنهاد مورد استقبال و پذیرش رئیس کمیته ملی المپیک نیز قرار گرفت و در همین نشست با مشخص کردن مسئول برگزاری این مسابقات، دستور فراهم شدن شرایط برگزاری اولین مسابقه در آینده‌ای نزدیک را صادر کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان از حضور مدیرعامل خبرگزاری مهر در محل این کمیته و ارائه چهار جلد بولتن‌ خبری حاوی عملکرد گروه ورزشی خبرگزاری مهر در سی‌امین دوره بازی‌های المپیک تقدیر کرد.

کد خبر 1720305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha