۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۶

سلطانی:

وضع مدارس صدرا در خوزستان مطلوب است

وضع مدارس صدرا در خوزستان مطلوب است

اهواز – خبرگزاری مهر: معاون آموزشی سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور گفت: وضع مدارس صدرا در خوزستان عالی است و ما از این نظر رضایت مناسبی به علت ساماندهی مطلوب این مدارس در استان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سلطانی شامگاه دوشنبه در جلسه مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در خوزستان اظهار کرد: برای اثرگذاری بیشتر این مدارس، برخی دروس تخصصی در حال ویرایش و تالیف مجدد هستند به گونه ای که هم اکنون درس تفسیر که در این مدارس تدریس می شود، در آموزش و پرورش در حال تالیف مجدد است.

وی در خصوص کلاسهای فوق برنامه مدارس صدرا نیز گفت: به مدیران مدارس پیشنهاد می دهیم حتما یک رشته ورزشی رزمی که خطرات کمتری نسب به سایر رشته ها داشته باشد برای دانش آموزان مدارس صدرا در برنامه فوق برنامه آنها گنجانده شود.

سلطانی ادامه داد: آموزش زبان انگلیسی به دانش آموزان مدارس صدرا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران باید برگزاری چنین کلاسهایی را حتما در برنامه های خود داشته باشند زیرا دانش آموزان این مدرسه باید در سطحی جهانی به توسعه و تعلیم دین اسلام و معارف اهل بیت(ع) اهتمام بورزند.

معاون آموزشی سازمان مدارس صدرا اضافه کرد: همچنین برگزاری کلاسهای آموزش رایانه نیز باید در کلاسهای فوق برنامه مدارس صدرا گنجانده شود تا دانش آموزان به خوبی شیوه کار با رایانه  را فرا بگیرند.

سلطانی عنوان کرد: توجه به مسائل دینی و اخلاقی از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و هدف دبیرستان صدرا نیز تربیت نیروهای خلاق برای اینگونه مسائل است تا توطئه های دشمنان اسلام و قرآن که در جهت دور کردن جوانان از اسلامیت و انسانیت است را خنثی کند.
 
وی تصریح کرد: دبیرستانهای صدرا سنگرهای مستحکم نظام اسلامی در مواجه با جنگ نرم دشمنان اسلام هستند و به همین دلیل باید همواره به دنبال تقویت آنها بود. این مدارس وظیفه تربیت دینی و آموزشی دانش آموزان را بر عهده دارد و در این اقدام تا کنون موفق بوده است.
 
سلطانی گفت: دانش آموزان دبیرستان صدرا باید با فراگیری علوم و معارف اسلامی از مبانی دین دفاع کنند. علم واقعی آن است که انسان بتواند نسبت به خدا و جهان آفرینش و اطراف خود شناخت واقعی پیدا کند و این شیوه در دبیرستانهای صدرا مورد توجه قرار می گیرد.
 
معاون آموزشی سازمان مدارس صدرا یادآور شد: دبیرستانهای علوم و معارف اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی و برآورده کننده نیازهای عقیدتی و اخلاقی دانش آموزان به خصوص با در نظر گرفتن نیاز امروز جامعه است.
کد خبر 1720946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha