۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۶

رفوگر گفتگو با مهر:

انستیتو کشتی برای تعامل بیشتر منتقل شد/ هدفمان کمک به تیم ملی است

انستیتو کشتی برای تعامل بیشتر منتقل شد/ هدفمان کمک به تیم ملی است

رئیس انستیتو بین المللی کشتی ایران پس از انتقال دفتر این مرکز به خانه کشتی گفت: امیدوارم با حسن نیت طرفین بتوانیم با تعامل و تفاهم لازم گامی مثبت در جهت رشد و اعتلای تیم های ملی برداریم.

سیدجواد رفوگر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: عمده مسئولیت و اهداف ما در این مرکز علمی تحقیقاتی به برنامه تیم های ملی مربوط می شود و در این زمینه بارها با رسول خادم به عنوان مدیر فنی تیم های ملی جلسات متعددی داشتیم.

وی در واکنش به نقل مکان دفتر انستیتو از فدراسیون به خانه کشتی گفت: در این خصوص مذاکراتی با رسول خادم صورت گرفت و در نهایت قرار شد انستیتو برای همکاری و تعامل بیشتر با تیم های ملی به خانه کشتی نقل مکان کند. به هر حال هدف ما خدمت به کشتی است و برای رسیدن به این هدف نیازی به جا و مکان خاصی نداریم. ما تا دیروز در فدراسیون به اجرای برنامه های انستیتو کشتی مشغول بودیم و از امروز در خانه کشتی به ادامه برنامه های خود می پردازیم.

دبیر پیشین فدراسیون کشتی تصریح کرد: مدتهاست که در زمینه های مختلف آنالیز، تمرینات، بدنسازی، تغذیه و ... مشغول تحقیق و فعالیت هستیم که این مسایل ارتباط مستقیمی به برنامه های آماده سازی تیم های ملی دارد. در همین راستا با رسول خادم نیز هماهنگی های لازم انجام شده تا از این پس در خانه کشتی به این امور پرداخته شود.

رفوگر در خاتمه با اشاره به ارجحیت اجرای دقیق برنامه های مدون انستیتو کشتی نسبت به مسایل دیگر گفت: تمامی مسئولان و زحمت کشان این مرکز علمی تحقیقاتی بیش از هر چیز به اجرای دقیق برنامه های انستیتو می اندیشند و همچنان در نظر دارند تا نتیجه کارهای تحقیقاتی خود را در پیشرفت ملی پوشان ببیند. در این راستا برای ما اهمیت چندانی ندارد که کجا مشغول به کار شویم و از همان ابتدای حضورمان در انستیتو، اصرار بر ماندن در مکان خاصی نداشتیم.

کد خبر 1721135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha