۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۳۲

حجت الاسلام تقوی:

پهپاد ایرانی ضرب شصت حزب الله به صهیونیستها بود

پهپاد ایرانی ضرب شصت حزب الله به صهیونیستها بود

دامغان- خبر گزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات شهرستان دامغان ضمن تاکید بر اینکه پهپاد ایرانی ضرب شصت حزب الله به صهیونیستها بود، گفت: حق مقاومت و بلکه از وظایف آن این است که برای بازدارندگی در برابر دشمن از هیچ اقدامی فروگذار نکند.

حجت الاسلام مصطفی تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید براینکه بازدارندگی حق حزب الله لبنان است افزود: رژیم صهیونیستی که تجاوزات روزانه خود به لبنان را متوقف نکرده است باید ضرب شصتی از حزب الله دریافت می کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان نفوذ هواپیماهای بدون سرنشین ساخت ایران را همان ضرب شصت حزب الله به رژیم صهیونیستی دانست و خاطر نشان کرد: پرواز پهپاد میزان بازدارندگی پیچیده ای در مقابل اسرائیل بوجود آورده و می توان آن را لرزه حزب الله بر اندام صهیونیست معرفی کرد.

تقوی ضمن بیان این مطلب که دشمن صهیونیستی در لاک دفاعی فرو رفته است، اظهار داشت: دلیل آن را باید در توانمندی حزب الله جستجو کرد چرا که این نیرو علاوه بر توان در زمینه انواع موشک‌ها از توان تازه‌ای به نام توانمندی هوایی برخوردار شده است.

وی عنوان کرد: نفوذ پهپاد شهید ایوب که معلوم نیست تابه حال چند بار در خاک اسرائیل نفوذ کرده است ادعای دست های بلند اسرائیل که کنایه از نفوذ ناپذیری آسمان اسرائیل بود را به سخره گرفت و قدرت رادارهای آمریکا، ناتو، یونیفل و رژیم اشغالگر قدس در فلسطین اشغالی را در هم شکست.

اسرائیل احساس خطر می کند

تقوی ابراز داشت: اسرائیل و آمریکا احساس خطر می کنند چرا که به رغم وجود دستگاه‌های هشدار دهنده سریع که به ماهواره‌های آمریکا متصل است، هواپیمای بدون خلبان حزب الله توانست مدت طولانی بر فراز فلسطین اشغالی پرواز کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان این عملیات نفوذ را یک عملیات بی‌سابقه در تمامی ابعاد معرفی کرد و اظهار داشت: این اولین بار است که از حدود شصت سال پیش یک هواپیمای عربی و مسلمان حریم هوایی اسرائیل را در نوردیده و از تمامی رادارهای اسرائیلی عبور می‌کند و با آزادی تمام قبل از این که هواپیماهای فوق پیشرفته اسرائیلی قادر به ساقط کردن آن شوند، در آسمان سرزمین های اشغالی به گشت زنی می پردازد.

44 دقیقه پرواز پهپاد بر فراز فلسطین اشغالی

وی با یاد آوری این مطلب که اسرائیلی‌ها حتی نتوانستند هواپیما را پایین آورده و آن را مورد بررسی قرار دهند، تصریح کرد: هواپیمای ایوب، 44 دقیقه بر فراز فلسطین اشغالی پرواز کرد و تا نزدیک تاسیسات هسته‌ای دیمونا رسید و این موفقیتی بسیار بزرگ به شمار می رود حتی اگر این پهپاد قادر به ارسال فیلم و عکس به پایگاهی از آن به حرکت درآمده نیز نباشد ولی وظیفه خود را که ایجاد رعب و وحشت در دل جنایتکاران صهیونیست است به خوبی به انجام رسانده است.

تقوی تاکید کرد: توان و قدرت امروز مقاومت، به تن دشمن لرزه افکنده و باعث شده سران این رژیم درباره دفاع سخن بگویند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان یادآور شد: رژیم صهیونیستی از توانمندی مقاومت به وحشت افتاده و نسبت به قدرت حزب الله و جبهه مقاومت برای وارد کردن ضربات دردناک به خود، اطمینان یافته است.

پهپاد لبنانی یکی دیگر از غافلگیری های نصرالله بود

تقوی با یادآوری این مطلب که این نفوذ نشان دهنده وجود افکار قوی پشت سر آن است، خاطر نشان کرد: این همان افکاری است که اسرائیل را به شدت نگران می کند.

وی عنوان کرد: نگرانی صهیونیست ها و ایادیشان زمانی بیشتر می شود که بدانند این هواپیما متعلق به ایران بوده و از سوی نیروی هوایی حزب الله لبنان مونتاژ شده است.

تقوی گفت: پهپاد لبنانی، یکی از غافلگیری‌های نصرالله بود و تمام مسلمانان حق دارند که به این دستاورد نظامی بزرگ و غافلگیر کننده مباهات کنند، چرا که این دستاورد، محاسبات اسرائیلی‌ها را در هم ریخت آن هم زمانی که بسیاری این رژیم و اشغالگری آن بر قدس را فراموش کرده بودند و حتی به آن به عنوان یک دوست نگاه می کردند.

کد خبر 1721310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha