۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۱۹

رحیمی:

سقفی برای کمک به سیلزدگان نداریم/ خسارت دیدگان بهشهری حمایت می شوند

سقفی برای کمک به سیلزدگان نداریم/ خسارت دیدگان بهشهری حمایت می شوند

ساری - خبرگزاری مهر: معاون اول رییس جمهور گفت: برای کمک به سیلزدگان بهشهری هیچ سقفی نداریم و هر میزان که نیاز به حمایت این افراد باشد دولت دریغ نمی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا رحیمی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگروه ویژه دولت تا پایان بازسازی کامل و رسیدگی به مشکلات مردم سیل زده فعال بوده و مسائل را پیگیری می کند.

وی بر رسیدگی به مشکلات کوچک و بزرگ مردم در کنار انجام امور عمرانی تاکید کرد و اذعان داشت: دولت در زلزله آذربایجان یک تجربه تاریخی را پشت سر گذاشت و اقدامات بی نظیری برای مردم آن منطقه انجام شد که در همان سطح و اندازه برای مردم سیل زده بهشهر و میاندرود نیز کار خواهد شد.

رحیمی اظهار داشت: برای شتاب بخشی به کارها، آقای استاندار تقسیم کار کند و برای همه امور فردی را به عنوان مسوول و پاسخگو تعیین کند.

وی از اختصاص پنج میلیارد تومان به صورت تنخواه گردان از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی خبر داد و اذعان داشت: این مبلغ از امروزدر اختیار استان است تا کارهای اساسی بلافاصله آغاز شود.

معاون اول رئیس جمهور با تقدیر از کمک شایان مردم مازندران در حادثه زلزله آذربایجان، تصریح کرد: بخشی از تجهیزات و ادوات این استان هم اکنون در آذربایجان مستقر است که برای جبران آن می بایست تصمیم گیری شود.

رحیمی از جمعیت هلال احمر خواست تا ضمن سرکشی از خانواده های آسیب دیده، فرصت را برای دستگیری و دلجویی از آنان مغتنم کند.

وی افزود: همه تلاش ما این است تا ظرف چند ماه دیگر شاهد آثار سیل در بهشهر نباشیم و آرامش را به مردم بازگردانیم.

وی تصریح کرد:تهیه دفتر و کتاب برای کودکان، پوشاک، جهیزیه تا مسائل اساسی زیربنایی می بایست بلافاصله انجام شود.

رئیس کارگروه ویژه دولت بیان داشت: برای پرداخت تسهیلات و کمک به مردم آسیب دیده سقف نداریم و این تعداد است که میزان کمک را تعیین می کند، هر فردی که خسارت دیده باشد باید جبران شود.

رحیمی با تاکید بر تامین امنیت آسیب دیدگان، خاطرنشان کرد: استاندار گروهی را برای بررسی علل این حادثه مامور کند.

کد خبر 1721994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha