۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۵:۲۸

گزارش تصویری - تشریحی/

طبیعت گردی به همراه خرید محصولات کشاورزی/ یک تیر و دو نشان بروجردیها

طبیعت گردی به همراه خرید محصولات کشاورزی/ یک تیر و دو نشان بروجردیها

بروجرد - خبرگزاری مهر: این روزها طبیعت پاییزی بروجرد میزبان مردم این شهرستان است تا مردم علاوه بر حضور در دل طبیعت محصولات کشاورزی و باغی مورد نیاز خود را نیز به طور مستقیم از روستائیان خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها طبیعت و اراضی کشاورزی شهرستان بروجرد حال و هوای دیگری دارد به طوریکه راه اندازی بازارهای عرضه محصولات کشاورزی و باغی در حاشیه اراضی و باغات این شهرستان موجب استقبال مردم شده است.

با ورود به فصل پاییز آب و هوای معتدل کوهستانی بروجرد ندای برداشت آخرین محصولات سال جاری را به کشاورزان می دهد؛ کشاورزانی که ماهها با تمام مشکلات دست و پنجه نرم کردند تا امروز بتوانند بازاری رنگین از تولید محصولات داخل را به مردم عرضه کنند.

از سوی دیگر خوشبختانه کیفیت بالای محصولات تولیدی در بروجرد سبب شده که مردم برای خرید محصولات مورد نیاز خود از شلوغی های بازارهای شهر دل بکنند و خود را به طبیعت زیبای بروجرد بسپارند و در لطافت هوا آزادانه محصول مورد نیاز خود را از سر زمین جدا کنند و به خانه های خود ببرند.

استقبال مردم از خرید محصولات کشاورزی تولیدی در شهرستان بروجرد خود قدمی در راستای حمایت از کشاورزان و باغداران بومی این شهرستان است تا با رغبت بیشتری به تولید و عرضه محصولات خود بپردازند.

.............................

گزارش و عکس: پویا اتحاد
کد خبر 1722428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha