۲۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۹:۰۳

حسنوند:

عزم مسئولان استان بوشهر در عرصه سازندگی خلل ناپذیر است

عزم مسئولان استان بوشهر در عرصه سازندگی خلل ناپذیر است

بوشهر – خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: عزم مسئولان استان بوشهر در عرصه سازندگی خلل ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون حسنوند در آئین تودیع و معارفه معاونان سیاسی امنیتی و عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: فضای کار و تلاش و خدمت در استان بوشهر دارد بیش از گذشته خودش را نشان میدهد و احساس میشود جنب و جوش خاصی در بین دستگاههای اجرایی ایجاد شده که این را باید به فال نیک گرفت و نباید بگذاریم که متوقف شود.

استاندار بوشهر گفت: شایعات نمیتواند در عزم و اراده مسئولان در مسیر توسعه استان بوشهر خللی ایجاد کرده و قطار سازندگی را در این استان متوقف کند.

حسنوند ادامه داد: استان بوشهر از ظرفیتهای بسیاری برخوردار است و مردمی ولایی، نجیب، ارزشی و اخلاقمدار دارد که این نعمتی است که به این فراوانی در همه جا دیده نمیشود.

وی بیان کرد: باید از این ظرفیتها با محوریت روحانیت و حضور مدیران ارزشمند، توانمند و خدمتگزار در راستای تعالی و توسعه استان به خوبی بهره ببریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در این عرصه کمبودها و کاستی‌هایی هست که با برنامه‌های عادی قابل رفع شدن نیستند و نیازمند تلاش مضاعف، برنامهریزی دقیق و مشاورههای مناسب و وحدت مسئولان است.

حسنوند تاکید کرد: در استان بوشهر باید با یک برنامهریزی منسجم و بهرهمندی از وحدت بین مردم و مسئولان از همه ظرفیتهای موجود برای جبران کمبودها اقدام کنیم.

معاونان سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تودیع و معارفه شدند

در این آئین با تقدیر از خدمات محمدحسین شنبدی، محمدحسن پرآور به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر معرفی شد.در حکمی محمدحسن شنبدی به عنوان مشاور ارشد سیاسی امنیتی استاندار بوشهر معرفی شد.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در این آئین گفت: برای خدمت‌گزاری در استان بوشهر به همفکری و همکاری مسئولان استان نیاز دارم و به تنهایی قادر به کار نیستم.

محمدحسن پرآور اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با حمایت مردم و مسئولان استان بوشهر پاسخگوی خوبی به حسن اعتماد هیئت دولت به بنده در عرصه‌ فعالیتهای امنیتی در استان بوشهر باشم.

وی افزود: همه فعالیتهای شورای تامین استان و این حوزه بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری است و منویات ایشان را نصبالعین خود قرار میدهیم و بعد از آن محتاج دعای خیر خانوادههای شهدا، ایثارگران و جانبازان که همیشه مدیون آنانیم، هستیم.

پرآور ادامه داد: تمام تلاش ما این است با استفاده از همه ظرفیتها و امکانات خدماتی در خور و شان مردم استان بوشهر ارائه کنیم.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: امیدواریم با بهرهمندی از فضای همدلی و وحدتی که در استان بوشهر وجود دارد بتوانیم به اهداف پیش بینی شده در راستای توسعه و بالندگی این استان تحقق بخشیم.

معاونان عمرانی استانداری بوشهر تودیع معارفه شدند

در این آئین همچنین از تلاشهای مسعود نصوری قدردانی و شاهپور رستمی به عنوان معاون عمرانی استاندار بوشهر معرفی شد.

معاون جدید عمرانی استاندار بوشهر نیز در این آئین گفت: برای عمران، توسعه و آبادانی استان بوشهر در گذشته زحمات زیادی کشیده شده است و تلاش مسئولان در این عرصه قابل تقدیر و ستودنی است.

شاهپور رستمی افزود: امیدواریم بتوانیم در سایه تعامل و تلاش برنامههای توسعهای استان را با توانی بیش از گذشته ادامه دهیم.

وی ادامه داد: استان بوشهر مردمی خونگرم، نجیب و ولایتمدار دارد و در این استان احساس غربت نمیکنم.

کد خبر 1722626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha