۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۵:۱۳

نیری خبر داد:

کمک1300 میلیارد تومانی مردم به مجمع خیران سلامت کشور

کمک1300 میلیارد تومانی مردم به مجمع خیران سلامت کشور

بیرجند - خبرگزاری مهر: مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون مردم هزار و 300 میلیارد تومان به مجمع خیران سلامت کشور کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا نیری پیش از ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های خیران سلامت خراسان جنوبی در بیرجند، اظهارداشت: مجمع خیران سلامت کشور از سال 1387 آغاز به کار کرده است.

دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور از عضویت 20 هزار خیر در مجمع خیران کشور خبر داد و گفت: بیرجند و زابل از بالاترین عضو هیئت امنا در این مجمع برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته یک هزار و 1300 میلیارد تومان از محل کمک های مردمی در مجمع خیران سلامت کشور جمع آوری شده است، افزود: در این زمینه 800 پروژه بهداشتی و درمانی در سطح کشور اجرا شده است.

نیری با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به رفع مشکلات خدماتی نیست، عنوان کرد: برای عبور از مشکلات و رفع و رسیدگی به امورات مردم باید از سرمایه های خیرین نیز در این زمینه استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از بهترین مردم در جامعه بشری برخوردار است، افزود: با وجود گذشت 30 سال از انقلاب مردم ایران در تمام صحنه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و بویژه کمک به همنوعان در صدر کشورهای جهانی قرار دارند.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: احداث 80 بیمارستان، 140 درمانگاه و خانه بهداشت از دیگر پروژه های اجرا شده از طریق خیران سلامت است. 

کد خبر 1724116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha