۲۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۴:۰۶

رحیمی:

برترین کاراته کاهای خراسان شمالی مشخص شدند

برترین کاراته کاهای خراسان شمالی مشخص شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کاراته خراسان شمالی گفت: رقابت‌های کاراته قهرمانی استان سبک کیوکوشین با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.

محمدرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: مسابقات کاراته قهرمانی خراسان شمالی سبک کیوکوشین جمعه 28 مهر ماه به میزبانی بجنورد برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها 60 کاراته کا از شهرستان‌های مختلف استان، در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند، تصریح کرد: در پایان مسابقات و در رده بندی تیمی، تیم کیوکوشین ایران از بجنورد قهرمان شد، کن شین کاراته از شهرستان بجنورد در رده دوم جای گرفت و تیم کن شین کاراته از قاضی نیز در رده سوم ایستاد.

رحیمی در مورد نتایج انفرادی در رده‌های سنی مختلف افزود: در رده سنی نونهالان و در وزن 25- علی اسعدی به مقام قهرمانی رسید، مهدی جهانی به مقام دوم رسید و مهدی یزدانی و عرفان عبدالهی نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: در وزن 30- کیلوگرم رده سنی نونهالان ابوالفضل پهلوان و مالک برزویی در رده‌های اول و دوم ایستادند و عباس عباسی و حسین خراسانی نیز مشترکا سوم شدند.

رحیمی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان و در وزن 35- کیلوگرم علی پری نیا قهرمان شد، محمد بهمن در رده دوم ایستاد و مهدی یزدانی و محراب داورپناه نیز به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

به گفته وی در این بخش در وزن 40- کیلوگرم متین سامی قهرمان، مصطفی حصاری نایب قهرمان و ابوالفضل فخرفاطمی و محمد کواکبی مشترکا سوم شدند.

محمدرضا رحیمی تصریح کرد: در رده سنی نوجوانان و در وزن 45- کیلوگرم سجاد نیستانی و مهران عفتی قهرمان و نایب قهرمان شدند و یونس بکرانی و محمدعلی فرهادی به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در این بخش در وزن 50+ کیلوگرم شهاب براتی در رده نخست قرار گرفت، سجاد کدخدا مرزچی دوم شد و مهدی فرهادی و محمود وطنی مشترکا مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رحیمی در مورد نتایج مسابقات کاراته در رده سنی جوانان اظهار داشت: در این رده سنی و در وزن 55- کیلوگرم علی ایزانلو قهرمان شد و وهاب صراف نیز به نایب قهرمانی رسید.

وی افزود: در این بخش در وزن 60- کیلوگرم میثم قلیزاده بر سکوی نخست ایستاد، مجتبی رستم پور دوم شد و علی فولادی و رضا خوردستان نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

این مسئول تصریح کرد: در رده سنی جوانان و در وزن 65- کیلوگرم علی رشیدی قهرمان شد، وحید محمدی در رده دوم قرار گرفت و یدالله الهی نیز به مقام سومی بسنده کرد.

به گفته وی در وزن 70- کیلوگرم رده سنی جوانان نیز سعید دل آرا  و احمدرضا صفا به ترتیب اول و دوم شدند.

محمدرضا رحیمی عنوان کرد: در بخش بزرگسالان و در وزن 70- کیلوگرم این رده سنی مرتضی شیری، رضا نوری و رحمت فیروزه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسابقات کاراته قهرمانی خراسان شمالی سبک کیوکوشین جمعه 28 مهر ماه به میزبانی بجنورد و در محل خانه تکواندوی مجموعه ورزشی هزار و 200 نفره شهید علیدخت برگزار شد.
 

کد خبر 1724128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha