۳۰ مهر ۱۳۹۱، ۲۱:۴۳

ژوزه پس از برد پرسپولیس:

بارسلونا نیستیم که 90 دقیقه یک ریتم داشته باشیم/ میانگین سنی تیم ما بالاست

بارسلونا نیستیم که 90 دقیقه یک ریتم داشته باشیم/ میانگین سنی تیم ما بالاست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه عقب کشیدن بازیکنان این تیم بعد از گل طبیعی است، گفت: ما مثل بارسلونا نیستیم که 90 دقیقه یک ریتم داشته باشیم و روی دروازه حریف حمله کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، "مانوئل ژوزه" پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل راه آهن در نشست خبری حاضر شد و تصریح کرد: برای ما خیلی مهم بود که مسابقات را با پیروزی شروع کنیم. این برد ما شانسی نبود و برای شکست راه آهن تمرین کرده بودیم.

وی افزود: خیلی مهم بود که تیم ما بعد از گل دوم آرام شد و بازیکنان پرسپولیس با اعتمادبه‌نفس بیشتری بازی کردند، البته حریف در نیمه دوم بازی را بیشتر کنترل کرد و به همین خاطر ما به ضدحملات روی آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش می‌توانست چند گل دیگر را هم به راه آهن بزند، گفت: از بازیکنانم راضی هستم. البته اگر آنها از فرصت‌های‌شان استفاده می‌کردند می‌توانستیم چند گل دیگر هم به حریف بزنیم. به نظرم آنها یک مقدار عجله داشتند با این حال در بعضی از زمان‌های مسابقه توپ را راحت می‌چرخاندیم.

وی ادامه داد: این پیروزی عادلانه بود اگر گل سوم را هم می‌زدیم بهتر می‌شد. این پیروزی به این خاطر بود که بازیکنان از همدیگر در زمین حمایت کردند.

ژوزه در پاسخ به این سئوال که "چه اتفاقی در پرسپولیس رخ داده که این تیم از سه مسابقه هفت امتیاز کسب کرده است؟"، گفت: درباره ما به بازیکنان اطلاعات غلطی داده بودند. من به بچه‌ها گفتم آن آدمی نیستم که به شما معرفی کرده‌اند، به همین خاطر اعتمادبه‌نفس و رابطه کادر فنی و بازیکنان بهتر شد و حالا همه تیم می‌خواهند برنده باشند.

وی افزود: بازیکنان ما روزبه‌روز بهتر می‌شوند. پیش از این ما وقت نداشتیم تیم را آماده کنیم و فشار زیادی روی بازیکنان بود اما الان آنها راحت‌تر بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه یحیی گل‌محمدی پس از تشویق تماشاگران نیمکت نشین شد و دستیار دیگرش کنار خط رفت، گفت: نباید همه چیز را بد ببینیم. من برای یحیی احترام قائلم و از وقتی که آمده خیلی کمکم کرده است. این سئوال شما بی‌احترامی به ماست و نشان می‌دهد به صداقت ما شک دارید!

ژوزه در پاسخ به این سئوال که "عقب نشینی بازیکنان پرسپولیس بعد از گل دوم طبیعی بود یا برنامه کادر فنی؟"، گفت: به هر حال تیم حریف هم بازی می‌کند و طبیعی است بعد از گل خوردن جلو می‌کشد. هیچ تیمی نمی‌تواند 90 دقیقه یک ریتم داشته باشد. ما که بارسلونا نیستیم. شاید شرایط مسابقه ایجاب می‌کرد که بازیکنان عقب بکشند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: میانگین سنی پرسپولیس بالاست که باید آن را پایین بیاوریم. البته میانگین سنی اکثر تیم‌های ایرانی بالاست و بازیکنان جوانی که باید خودشان را نشان بدهند کم هستند. ما بازیکنان جوان خوبی داریم که اگر لازم باشد شانس بازی به آنها می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره احتمال جذب "جی لوید ساموئل"، هافبک تیم استقلال هم گفت: قبلا این قصد را داشتیم ولی الان نظرمان عوض شده ست. الان نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم و با گذشت زمان جذب این بازیکن مشخص خواهد شد.

کد خبر 1725460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha