۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۳۶

آسوده اعلام کرد:

معرفی برترین‌های سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شیروان

معرفی برترین‌های سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شیروان

شیروان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: نتایج سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در 5 رشته مشخص شد.

عظیم آسوده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این مسابقات که از روز چهارشنبه سوم آبانماه در شیروان آغاز شد شب گذشته با اعلام نفرات برتر این دوره به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 5 رشته حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد اظهارداشت: در این مسابقات 200 نفر از خواهران و برادران در دوره سنی زیر 16 سال "شکوفه‌ها" و بالای 16 سال " بزرگسالان" شرکت کردند.

آسوده افزود: با اعلام نتایج این دوره از مسابقات در بخش بزرگسالان و در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم، امان الله جعفرزاده و زهرا فخیم، در رشته حفظ 20 جزء حمید رحمتی و طاهره رحیمی، در رشته حفظ کل قرآن کریم رمضانعلی ایزانلو و فاطمه قربانی، در رشته قرائت تحقیق هادی ایزانلو و الهام علیزاده و در رشته قرائت ترتیل اسماعیل نیک فهم و زهره جنتی به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافتند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان اظهار داشت: در دوره سنی زیر 16 سال در رشته حفظ کل قرآن کریم یاسین قربانی به مقام اول سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دست یافت.

آسوده افزود: در رشته حفظ 20 جزء قرآن سجاد فیاض و زهره رحیمی، در رشته قرائت ترتیل مصطفی رحمتی و اسماء شجاعی و در رشته قرائت تحقیق علی مزینی و زهرا رحمانیان مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: این مسابقات در مسجد جامع و حسینیه شهدای شیروان برگزار شد.

کد خبر 1728788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha