۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۳۹

کهوند خبر داد

550خانوار روستایی کمیجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند

550خانوار روستایی کمیجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند

اراک - خبرگزاری مهر: 550 خانوار چهار روستای شهرستان کمیجان از توابع استان مرکزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

سرپرست شرکت گاز استان مرکزی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: چهار روستای چهرقان ،آمره ،ولازجرد و فریس آباد از توابع کمیجان استان مرکزیاز نعمت گاز برخوردار می شوند.

محسن کهوند با بیان اینکه پیمانکارگازرسانی به چهار روستای کمیجان درکمیته مناقصات این شرکت انتخاب شده است اظهارداشت: در مناقصه مذکور13پیمانکار با ارائه قیمتهای پیشنهادی جهت گازرسانی به این چهار روستا به رقابت پرداختندکه شرکت«گرما آفرین کویر» با مبلغ پیشنهادی پنج میلیارد و900میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.

وی اضافه کرد: جهت گازرسانی به روستاهای چهرقان ،آمره ،ولازجرد و فریس آباد نیاز به اجرای 13هزارو 600متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن ونصب 550عدد علمک گاز می باشد که با انتخاب شرکت برنده مناقصه ،اجرای تمام مراحل مذکوربه عهده این شرکت قرارگرفت.

کهوند با بیان اینکه خط تغذیه و نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز این چهار روستا قبلاً اجرا شده است خاطرنشان کرد: هزینه کلی گازرسانی به این چهار روستا با احتساب هزینه خط تغذیه تامین کالا و اجرای گازرسانی به روستاهای یاد شده بالغ بر 19میلیارد و 598 میلیون ریال می باشد ومدت اجرای این مرحله از پروژه 270روز تقویمی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوخت‌ها سالانه  یک میلیون و یکصد هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی می شود.

کد خبر 1729333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha