۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۱۳

در جشنواره تئاتر مطرح شد/

مسعود رایگان: سالن تئاتر کودکی هایم در خرم آباد سالن فوتسال شده است!

مسعود رایگان: سالن تئاتر کودکی هایم در خرم آباد سالن فوتسال شده است!

خرم آباد - خبرگزاری مهر: داور 24 امین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با ابراز گلایه هایی از کم توجهی به زیرساختهای تئاتر در خرم آباد گفت: متاسفانه سالن قدیمی تئاتر خرم آباد که من در کودکی هایم در آن نمایش دیده ام تبدیل به یک سالن فوتسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود رایگان ظهر شنبه در مراسم اختتامیه 24 امین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با بیان اینکه شما جوانان واقعا شگفت انگیز هستید، اظهار داشت: باور کنید که من بسیار شگفت زده شدم از نمایشهایی که در جشنواره اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه می توانم به جرات بگویم نمایشهایی که در جشنواره اجرا شد چیزی از نمایشهایی اجرایی در تهران کم ندارد، تصریح کرد: استعداد جوانان ما شکوفا و بالنده شده است.

داور 24 امین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با بیان اینکه لرستان در حوزه تئاتر دارای پیشینه و سابقه خوبی است، یادآور شد: این استان در سال 1327 دارای تئاتر بوده است.

رایگان با اشاره به اینکه قدمت تئاتر در استان لرستان به اندازه قدمت اجرای اولین تئاتری است که در استان گیلان به روی صحنه رفت، گفت: لرستان دارای قدمت و پیشینه تاریخی فرهنگی بالایی است.

وی با بیان اینکه لرستان یک شهر با هویت فرهنگی است، افزود: متاسفانه سالن قدیمی تئاتر خرم آباد که من در کودکی هایم در آن نمایش دیده ام تبدیل به یک سالن فوتسال شده است.

داور 24 امین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با تاکید بر اینکه باید یک فکر اساسی برای این مسئله شود، گفت: 100 میلیون تومانی که برای ساخت تئاتر شهر اختصاص داده شده است باید برای این سالن مصرف شود و آن را احیا کنند.

رایگان تصریح کرد: نباید اجازه داد که این سالن با توجه به پیشینه تاریخی خود از دست برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تلاش جوانان و خلاقیت آنها را در این جشنواره شاهد بودم، اظهار داشت: باید به این جوانان اعتقاد داشته باشیم و عرصه های مختلفی را برای فعالیت آنها فراهم کنیم.

داور 24 امین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با تاکید بر اینکه نباید جوانان را دست کم گرفت، یادآور شد: باید به جوانان اعتماد 100درصد داشته باشیم و زمینه لازم برای فعالیتهایشان را فراهم کنیم تا به پرواز درآیند.

کد خبر 1729701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha