۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۰۰

افشار نادری خبر داد:

برگزاری راهپیمایی روز دانش آموز فیروزکوه در روز 10 آبان

برگزاری راهپیمایی روز دانش آموز فیروزکوه در روز 10 آبان

فیروزکوه - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: به دلیل تقارن 13 آبان، روز دانش آموز با عید غدیرخم امسال راهپیمایی ضد استکباری در روز چهارشنبه 10 آبان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه جلسه ای با حضور حجت الاسلام عبدالعلی استیری امام جمعه فیروزکوه، سعید افشار نادری فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد که در این جلسه رؤسای ادارات تابعه به اعلام برنامه های خود در دهه ولایت پرداختند و در ادامه فرماندار به تجمیع برنامه ها در این هفته پرداخت.

سعید افشار نادری از برنامه های این هفته به برگزاری مسابقات نقاشی و روزنامه نگاری دانش آموزان با موضوعیت ولایت، بیداری اسلام، سبک زندگی اسلامی - ایرانی و استکبار ستیزی اشاره کرد.

برگزاری همایش علمی غدیر برای تقدیر از دانش آموزان و فرهنگیان سادات

وی گفت: همایش علمی غدیر برای تقدیر از دانش آموزان و فرهنگیان سادات و تبیین اهداف غدیر در  آستان مقدس امام زاده اسماعیل فیروزکوه  در این هفته برگزار می شود.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: راهپیمایی روز دانش آموز، چهارشنبه ساعت هشت صبح از میدان سپاه به سمت میدان راه آهن برگزار می شود که در این برنامه 313 دانش آموز به صورت همزمان به اجرای سرود خواهند پرداخت و پرواز بادبادکها با عناوین خاص، برگزاری ایستگاه نقاشی و آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا در این روز انجام خواهد شد.

برگزاری مسابقات با موضوعیت عید غدیر و اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه فیروزکوه نیز بیان داشت: برگزاری مسابقات انشاء نویسی با موضوعیت عید غدیر و اقتصاد مقاومتی، سخنرانی در سطح مدارس شهرستان با موضوع اقتصاد مقاومتی، دیدار با امام جمعه فیروزکوه از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است.

روح الله عرب افزود: برگزاری صبحگاه مشترک در کلیه مدارس فیروزکوه برای گرامیداشت شهدای دانش آموزبه خصوص 36 هزار شهید دانش آموز و قرائت وصیت نامه شهدا دانش آموز و دعوت از خانواده شهدا  از دیگر برنامه های این هفته است.

کد خبر 1729703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha