۹ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۰۷

آیت الله ایمانی:

مشکلات اقتصادی امروز کشور نشان از بی تدبیری است

مشکلات اقتصادی امروز کشور نشان از بی تدبیری است

شیراز – خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه دراستان فارس مشکلات اقتصادی موجود در کشور را نشان از بی تدبیری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اسد الله ایمانی ظهر سه شنبه در همایش  رسالت عاشوراییان با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی و گرانی های موجود در کشور تاکید کرد: اگر از گذشته برای مهار این گرانی ها برنامه ریزی شده بود امروز با این مشکلات مواجه نمی شدیم.

وی با بیان اینکه باید جوانان را برای شرایط کنونی آماده کنیم، یادآورشد: باید مقاومت و ایستادگی را برای جوانان نسل سوم بازگو کرد و این سختی ها را زیبایی ببینیم و نه محرومیت.

نماینده ولی فقیه دراستان فارس تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان انقلاب به غیر از شکستن مقاومت ملت ایران هیچگونه انگیزه ای ندارند و دشمنان به دنبال این هستند که ایستادگی را از ملت بگیرند.

آیت الله ایمانی یادآورشد: ما باید با داشتن الگوهایی مثل امام حسین(ع) درس مقاومت و ایستادگی را برای جوانان ارائه کنیم زیرا مقاومت امروز فردای جوانان را رقم می زند.

امام جمعه شیراز افزود: اراده و مقاومت ملت ایران ثمره پایداری امام حسین(ع) است.

شرایط نه گفتن در جامعه فراهم شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: مقاومت و نه گفتن کربلا و امام حسین(ع) را چنان کرد که هیچگاه در قلوب مسلمانان جایگاه خود را از دست نخواهد داد.

آیت الله ایمانی ادامه داد: حرکت امام حسین(ع) معلول مقاومت و نه گفتن امام در شرایطی است که تمام امکانات و قدرت ها آن عصر در ماده پرستی و خوشگذرانی خلاصه شده بود.

وی با اشاره به اینکه باید در جامعه امروز شرایط نه گفتن را فراهم کرد، گفت: دشمنان به دنبال سست کردن اراده هستند و قصد دارند که جنگ اراده، افکار و اندیشه را ایجاد کنند.

امام جمعه شیراز یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی قدرتی دارد که هر زمان که اراده کند تحریم ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد که نمونه این حرکت نیز را فتنه 88 شاهد بودیم.

کد خبر 1732320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha