۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۲۴

سردار جعفری نسب خبر داد:

پاکسازی نقاط آلوده در قزوین

پاکسازی نقاط آلوده در قزوین

قزوین- خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران انتظامی استان قزوین با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده 55 خرده‌فروش، معتاد خیابانی و کارتن‌خواب را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مسعود جعفری ‌نسب در این باره اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان قزوین در طرح پاکسازی نقاط آلوده را به اجرا در آورده و 13 خرده فروش و معتاد را در بازرسی از سه منزل مسکونی سه توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.
 
وی افزود:ماموران در اجرای این طرح در سطح شهر قزوین هشت معتاد خیابانی را دستگیر و در بازرسی بدنی از آنها 60 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
 
سردار جعفری نسب بیان کرد: در بازرسی از دو خودرو نیز در این شهرستان دو نفر دستگیر و دو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین یادآور شد: ماموران انتظامی شهرستان قزوین در پاکسازی باغات و محل‌های آلوده 17 معتاد و کارتن‌خواب را دستگیر و 25 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط کردند.
 
سردار جعفری‌نسب عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان آبیک در ادامه طرح جمع‌‌آوری معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر هشت نفر را دستگیر و 11 گرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
 
وی در خاتمه تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان البرز نیز با اجرای این طرح هفت نفر را دستگیر و 18 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط کردند.
 
یک کشته بر اثر خواب آلودگی راننده پژو در قزوین
 
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در قزوین یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
 
سیدمظفر حسینی در این باره اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان از واژگونی یک دستگاه خودرو در آزادراه قزوین، زنجان مطلع و بلافاصله در محل وقوع حادثه حاضر شدند.
 
وی افزود: در بررسی بیشتر ماموران مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو پارس در لاین جنوبی آزادراه قزوین، زنجان حوالی روستای خورهشت پس از برخورد با گارد کنار جاده واژگون که در اثر این حادثه راننده و سرنشین این خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
 
رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: سرنشین 81 ساله پژو بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان سپرد.
 
حسینی در خصوص علت این واژگونی تصریح کرد: پلیس علت وقوع این واژگونی را بی‌احتیاطی راننده پژو در عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.
کد خبر 1733222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha