۱۰ آبان ۱۳۹۱، ۲۱:۰۳

جعفری:

کاهش آلودگی دریای خزر از اهداف همایش منابع شیلاتی است

کاهش آلودگی دریای خزر از اهداف همایش منابع شیلاتی است

گرگان - خبرگزاری مهر: دبیر دومین همایش ملی منابع شیلاتی دریای خزر اظهار کرد: ارائه راهکارهای استفاده بهینه از منابع شیلاتی، ارائه پیشنهادات در زمینه کاهش آلودگی دریا و سواحل از اهداف این همایش بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله جعفری عصر چهارشنبه در جمع محققان همایش افزود: این همایش لزوم ارتباط متمرکز در زمینه شیلات وبهره  برداری از منابع آن را مورد بررسی و تأکید قرارداد.

وی افزود: حفظ محیط زیست دریای خزر و حوزه آن عامل مهمی در ایجاد تعادل در محیط طبیعی است.

دبیر دومین همایش ملی منابع شیلاتی دریای خزر از ارسال 560 مقاله به دبیرخانه دومین همایش ملی منابع شیلاتی دریای خزر واقع در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خبرداد و گفت : بیش از 140 داور در مرحلۀ اول به بررسی مقالات ارائه شده دبیرخانه این همایش، پرداختند.

جعفری با اعلام این مطلب که در مجموع،84 درصد مقالات ارسال شده به این همایش پذیرفته شدند افزود : در مرحلۀ دوم بررسی، این همایش 15 مقاله را به عنوان مقاله های برتر و همچنین 30 اثر را در قالب پوستر و چکیده مقاله برتر، برگزید .

وی یادآورشد: آگاهی از آخرین دستاوردهای پژوهشی در حوزه شیلات، تبادل اطلاعات بین مراکز تحقیقاتی و محققین شیلات از جمله اهداف دومین همایش ملی منابع شیلاتی دریای خزر است.
کد خبر 1733600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha