۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۱۹

حجت الاسلام تقوی نیا:

امر به معروف عامل ثبات و استمرار نظام اسلامی است

امر به معروف عامل ثبات و استمرار نظام اسلامی است

سمنان-خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان امر به معروف و نهی از منکر را عامل استمرار نظام اسلامی دانست و گفت: هیئات مذهبی بهترین مکان و جایگاه برای احیای این فریضه واجب به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یدالله تقوی نیا صبح شنبه در گردهمایی اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر هیئات مذهبی شهرستان سمنان که در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به این که امر به معروف و نهی از منکر عامل استمرار نظام اسلامی است، افزود: خوشبختی و سعادت جامعه در گرو اجرای این امر است و هیئات مذهبی بهترین مکان برای برقرای این ارتباط هستند.

وی تصریح کرد: هیئات و تشکل های مذهبی باید علاوه بر فعالیت های متداول در هیئت، پیرامون احیاء امر به معروف و نهی از منکر نیز فعالیت داشته باشند.

تقوی نیا ضمن تاکید بر اینکه ثبات و استمرار نظام اسلامی بخاطر امر به معروف است، اظهار کرد: هیئات مذهبی بهترین مکان و جایگاه برای احیای امر به معروف و نهی از منکرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در خاتمه تصریح کرد: هیئات مذهبی در فرهنگ سازی تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر رسالت ارزشمندی برعهده دارند و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، هدف اصلی عمومی‌سازی فرهنگ تذکر زبانی است.

گفتنی است این گردهمایی با حضور 85 نفر از اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر هیئات مذهبی شهرستان سمنان برگزار شد.

کد خبر 1736928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha