۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۲۶

شیمیایی فروشان ظرف 40 روز دربازار کیمیا مستقر می شوند

شیمیایی فروشان ظرف  40 روز دربازار کیمیا مستقر می شوند

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر از استقرار شیمیایی فروشان تا40 روز آینده به بازار کیمیا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قدیمی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران طی بازدیدی که به اتفاق رییس شورای اصناف از بازار کیمیا داشت با اشاره به خروج صنف شیمیایی فروشان از بازار تهران (ناصر خسرو) منطقه 12گفت: طی جلسات طولانی با نمایندگان صنف شیمیایی فروشان و اعلام موافقت آنها قرار بر این شد تا این صنف مکان فعلی خود را تخلیه کند و به مکان جدید منتقل شوند.

وی با بیان اینکه شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر به عنوان نماینده شهرداری تهران جلسات متعددی را با اعضای شورای اسلامی شهر تهران ،استانداری ونمایندگان اصناف برای انتقال این صنف طی ماههای گذشته انجام داده است گفت: در این جلسات پس از مذاکرات متعدد شرکت ساماندهی با اصناف وتاکید رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد تا با موافقت وبازدیدرییس شورای اصناف کشور ورییس اتحادیه صنف شیمیایی فروشان در مدت زمان کوتاه انتقال این صنف به بازار کیمیا محقق شود.

به گفته قدیمی این صنف تا 40 روز آینده به طور کامل از خیابان ناصر خسرو خواهند رفت و واحد های متخلف پلمپ می شوند.

قاسم نوده فراهانی ،رییس شورای اصناف کشور نیز در این بازدید ازاستقرار صنف شیمیایی فروشان طی 40 روز آینده در بازار کیمیا(بازار مصالح) منطقه 15 خبرداد.

وی گفت :با توجه به امکانات متعددی که در این بازار وجود دارد صنف شیمیایی فروشان برای حضور در بازار کیمیا استقبال خواهند کرد.

وی پیرامون اهمیت حضور صنف شیمیایی فروشان در بازار کیمیا گفت :بازار کیمیا بهترین گزینه برای استقرار صنف شیمیایی فروشان است وجوابگوی این صنف است.

فراهانی با بیان اینکه واحدهای صنفی بازار کیمیا مدت چندسال است که خالی بوده است تصریح کرد :به همین دلیل این بازار نیازمند بازسازی کوچکی است که پس از اتمام این بازسازی مجموعه به طور کامل آماده بهره برداری است.وی خاطرنشان کرد :چنانچه این بازار برای سایر صنوف الگو قرار بگیرد می تواند مثمر ثمر باشد.

رییس شورای اصناف کشور پیرامون ضرورت انتقال این صنف اظهار داشت : این انتقال طبق مصوبه شورای تامین استان باید هرچه سریعتر منتقل می شد که به دلیل مکان یابی مناسب با کمی تاخیر همراه بود اما امیدواریم با پشتوانه مصوبه شورای تامین استان و تلاش شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر برای تکمیل بازار کیمیا صنوف مورد نظر هرچه سریعتر در این مکان مستقر شوند.

وی ادامه داد:تا 40 روز دیگر این مکان برای استقرار صنف شیمیایی فروشان آماده خواهد شد.

کد خبر 1738040

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha