۱۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۱۸

علم الهدی:

دشمن قصد جدا کردن نیروهای نخبه دینی را از انقلاب دارد

دشمن قصد جدا کردن نیروهای نخبه دینی را از انقلاب دارد

مشهد - خبرگزاری مهر: عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز دشمن قصد دارد بوسیله جریان تحجر نیروهای نخبه دینی را از انقلاب اسلامی جدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد علم الهدی چهارشنبه شب در همایش تبیین نسبت حوزه وانقلاب اسلامی که در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار شد، گفت: جریان تحجر یعنی برگشتن اسلام و روحانیت به 200 سال قبل و دیدن مسائل دینی از زاویه دید آن دوران و بی توجه شدن به مسائل جهان یک نظام اخلاقی است که دقیقا در جریان ظهور بقیه الله نیز مشاهده خواهد شد.

امام جمعه مشهد افزود: جریان تحجر در مقابل اصلاحات امام زمان(عج) نیز خواهند ایستاد و دراختلال در کار آن حضرت نیز سهم خواهد داشت.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه ما در جریان تحجر با دو قضیه مواجه هستیم، افزود: یک قضیه دشمن این است که به وسیله القائات متحجرانه قصد ایجاد احساسات متحجرانه را دارد.

وی اظهار داشت: امروز برای دشمنان نیروهای معارض و ضد انقلاب مهم نیستند و آنچه برای دشمن از ضد انقلاب سازی مهمتر است این است که آنها می خواهند نظام اسلامی را بدون پشتوانه کنند و با جریان تحجر که یک ابزار کار در دست دشمن است نیروهای نخبه دینی را از انقلاب اسلامی جدا کنند.

وی آفت دیگر جریان تحجر را دیدن مسائل با ملاک های دوران قاجار دانست و اظهار داشت: جریان تحجر دید و بینش امروز اسلام را ندارد و اینها را در اختیار دشمن قرار می دهد از همین رو تحجر یک ویروس بسیار آفت دار شناخته می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با توجه به اینکه در جریان تحجر دشمن نیروهای نخبه دینی را مورد هدف قرار داه است امروز جوانان بسیجی وعصاره های ناب انقلاب باید وارد میدان شوند و نباید متکی به قدرت نظامی اطلاعاتی بود بلکه باید با توانائیهای خوبی که در دل خود حوزه است با جریان تحجر مقابله کرد.

آیت الله علم الهدی افزود: دشمن از یک جهت به مقابله با ما نمی آید و با ایجاد جنگ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی وعقیدتی وارد میدان شده استو مسئله تحجر یک بنای فوق العاده است که می خواهد در درون جامعه دینی ما درست کند.

این همایش با پرسش و پاسخ نسبت به مسائل گوناگون با محوریت تحجر و خطر جدایی دین وانقلاب به پایان رسید.

لازم به ذکر است در ابتدای این همایش نامه جمعی از طلاب مشهدی خطاب به مقام معظم رهبری قرائت شد.

کد خبر 1738607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha