۱۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۰۰

حسنوند عنوان کرد:

بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر قبل از ماه محرم افتتاح می‌شود

بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر قبل از ماه محرم افتتاح می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر با اشاره به روند ساخت و تجهیز بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر از افتتاح این بیمارستان تا قبل از محرم امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند صبح پنجشنبه در بازدید از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر روند اجرایی این بیمارستان را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: بیمارستان شهدای خلیج فارس با سرعت خوبی در حال تجهیز است به نظر می‌رسد تا قبل از ماه محرم افتتاح شود.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ظرف 10 روز پس از افتتاح آماده پذیرش از بیماران است، ادامه داد: بیمارستان شهدای خلیج فارس یکی از بیمارستان‌های بسیار خوب کشور است که امیدواریم مردم استان از این امکانات درمانی استفاده مطلوب کنند.   

استاندار بوشهر در ادامه از تکمیل و راه‌اندزای بیمارستان برازجان تا پایان امسال خبر داد و افزود: مجموعه رسانه‌ها، سایت‌های خبری و صدا و سیمای استان بوشهر با انعکاس به موقع واقعیت‌ها و مشکلات و کاستی‌ها، مسئولان را بیش از پیش یاری دادند که جا دارد از آنها تقدیر کنیم.

وی با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار  در استان بوشهر، اضافه کرد: بخشی از طرح‌های مهر ماندگار در آذرماه و بخشی نیز در دهه فجر و مابقی در اوائل سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در حاشیه این بازدید گفت: تجهیزات و امکانات مدرن و پیشرفته در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با هماهنگی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون توسعه این وزارتخانه نصب شده است.

غلامرضا حیدری از وارد شدن همه تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهدای خلیج فارس خبر داد و افزود: امیدواریم با یک مدیریت خوب و پزشکان متخصص و فوق تخصص این بیمارستان پاسخگوی نیاز های درمانی مردم خوب استان بوشهر باشد.

کد خبر 1738807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha