۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۸:۳۵

حاج‌رسولیها:

مردم باید در جریان وقایع و مصوبات شهرستان اصفهان قرار بگیرند

مردم باید در جریان وقایع و مصوبات شهرستان اصفهان قرار بگیرند

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وقتی عدالت در یک شهر پیدا می‌شود که مردم در جریان وقایع آن شهر قرا بگیرند و از مصوبات و تصمیم‌گیری‌های شورای شهر آگاه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حاج رسولی‌ها ظهر شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: نقش موثر شوراهای اسلامی شهر هنوز برای مردم مشخص نشده است بنابراین خواستار اطلاع رسانی تصمیم‌ها و مصوبات شورای شهر اصفهان به مردم این خطه از طریق صدا و سیما هستیم.

وی افزود: با بیان اینکه 25 آبان روز ماندگاری و جاودانگی اصفهان در تاریخ ایران است، افزود: 25 آبان سالروز تشییع پیکر پاک و مطهر 371 تن از شهدای گلگون کفن دفاع مقدس توسط مردم فهیم و با بصیرت اصفهان است و مردم اصفهان به همین مناسبت در طول دو سال گذشته دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند.

حاج رسولی‌ها ادامه داد: استان اصفهان در جریان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به عنوان الگو و سبب ساز بسط روحیه ایثار و شهادت طلبی در میان مردم دیگر استان‌ها شد که رساندن این پیام‌ها بر عهده صدا وسیماست.

صدا وسیما در تولید برنامه‌های اقتصادی ضعف دارد

به گزارش مهر در ادامه این جلسه سید کریم داوودی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: صدا و سیما در تولید برنامه‌های اقتصادی ضعف دارد و تبلیغات صنایع داخلی استان به ویژه بخش کشاورزی و صنعت سنگ بسیار کم‌رنگ است.

وی اضافه کرد: مسئولان باید با استفاده از صدا و سیمای مرکز اصفهان ظرفیت‌های تولید داخلی استان را به تمام کشور و حتی کشورهای همسایه معرفی کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه برنامه‌های جذب توریسم داخلی و خارجی در اصفهان را در حد شعار نباید باشد، تصریح کرد: هنوز اقدام جدی از سوی مسئولان به ویژه صدا و سیما برای جذب گردشگر داخلی و خارجی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه ما دوران جنگ سیاسی و نظامی را پشت سر گذاشته و در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم، گفت: برنامه‌ها و تولیدات صدا و سیما باید مناسب با موضوعات مهم جامعه در زمان‌ها و دوره‌های مختلف باشد.

داوودی ادامه داد: مسئولان باید با استفاده از صدا و سیمای مرکز اصفهان ظرفیت‌های تولید داخلی استان را به تمام کشور و حتی کشورهای همسایه معرفی کند.

وی با بیان اینکه کالاهای ایرانی دارای کیفیت خوبی هستند، خواستار تولید اخبار در مورد تولیدات داخلی از سوی رسانه‌های استان شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان مهد هنرمندان است، گفت: شهرداری اصفهان در این راستا نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان فرهنگسراهایی ایجاد کرده است و صدا و سیمای مرکز اصفهان باید در این راستا همکاری کند.

کد خبر 1740306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha