۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۲۰

محرم نامه بین هیئت های مذهبی توزیع می شود

محرم نامه بین هیئت های مذهبی توزیع می شود

اهواز - خبرگزاری مهر: کتاب همراه "محرم نامه" با هدف تغذیه مناسب هیئتهای مذهبی، بین این هیئتها در خوزستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب همراه «محرم نامه» در 136 صفحه تمام رنگی، چاپ و در حال توزیع است. این کتاب در 10 بخش متناسب با 10 شب محرم به اضافه قسمت ضمائم به همت گروه هنری روضه و حمایت جامعه ایمانی مشعر تولید شد.

به گفته مدیر گروه هنری روضه این کتاب با هدف تغذیه علمی – فرهنگی مخاطبین در هیئتهای مذهبی گردآوری شده است و با همکاری جامعه ایمانی مشعر به بیش از چهار هزار نفر از مسئولین هیئتها در سطح کشور توزیع خواهد شد.
 
هر فصل بخش اول کتاب مختص یک شب محرم است. بخش بعدی علمدار روضه است که به سخنانی از امام خمینی (ره) یا امام خامنه ای اختصاص یافته است. از دیگر بخشهایی که در هر شب مشترک است می توان به عرفان روضه( شامل سخنرانی)، خطبه (خطبه های امام حسین)، اصحاب، غزل، پیرغلامان و یک صفحه تصویر مذهبی اشاره کرد.
 
علاوه بر این می توان به بخش فتح خون که برشهایی از کتاب فتح خون سید شهیدان اهل قلم و سنگر که به ارتباطات معنوی شهدا با اهل البیت به خصوص سید وسالار شهیدان می پردازد، اشاره کرد.

16 صفحه پایانی نیز به ضمائم اختصاص یافته که شامل: مطلبی مفصل و کاربردی با عنوان(آداب حضور و بهره مندی از مجلس سید الشهدا)، احکام عزاداری، زیارت عاشورا، مسائل التربتیه(فضیلت و آثار تربت سید الشهدا)است.
 
کد خبر 1740725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha