۲۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۳۶

با حضور آیت الله زنجانی/

مراسم استقبال از محرم و سیاه پوشان حسینی در مشهد برگزار می شود

مراسم استقبال از محرم و سیاه پوشان حسینی در مشهد برگزار می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: مراسم استقبال از محرم و سیاه پوشان حسینی فردا 24 آبان ماه با حضور آیت الله سید محمد عزالدین حسینی زنجانی، مرجع تقلید اسلام در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همه ساله در آستانه محرم، عزاداران به دست پیرغلامان حسینی سیاه پوش می شوند که این مراسم، امسال نیز تحت عنوان سیاه پوشان حسینی در محضر حضرت آیت الله العظمی حسینی زنجانی، مرجع تقلید اسلام برگزار می شود.

این مراسم که به همت جلسه فرهنگی مذهبی دلسوختگان بقیه الله و هیئت متحده محبین الائمه و دلدادگان امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود، شورای هیئت های مذهبی استان خراسان رضوی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه پنج مشهد نیز مشارکت دارند.

مراسم استقبال از محرم با حضور هیئت های عزاداری مشهد برگزار می شود که زیارت عاشورا، سخنرانی آیت الله حسینی زنجانی و عزاداری از جمله برنامه های این مراسم است و در پایان مراسم نیز شال عزا به نمایندگی از عزاداران حسینی بر دوش چند تن از پیرغلامان حسینی انداخته خواهد شد.

یادآوری می شود که مراسم استقبال از محرم و سیاه پوشان حسینی روز چهارشنبه 24آبان ماه ساعت 19 محضر حضرت آیت الله العظمی حسینی زنجانی با حضور هیئات های مذهبی و عزاداران حسینی در دفتر معظم له واقع در خیابان دانشگاه، کوچه اسراء برگزار می شود.

کد خبر 1742686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha