۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۲۲

جلیلی:

ظرفیت نمایشگاه توانمندی خوزستان در آستاراخان تکمیل شد

ظرفیت نمایشگاه توانمندی خوزستان در آستاراخان تکمیل شد

اهواز- خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی خوزستان از تکمیل ظرفیت نمایشگاه توانمندی های اقتصادی خوزستان در آستاراخان روسیه خبر داد.

رحیم جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به پتانسیلهای خوبی که در بخشهای غیر نفتی استان خوزستان همچون اقتصادی، کشاورزی و صنایع و معادن وجود دارد، برگزاری نمایشگاه در دیگر کشورهای همسایه به گسترش روابط تجاری و توسعه اقتصاد استان کمک می کند.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری نمایشگاه آستاراخان روسیه، گفت: در این نمایشگاه فضایی در حدود 600 متر برای تجار و تولید کنندگان خوزستانی در نظر گرفته شده است.

جلیلی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه دیگری در بصره نیز در دستور کار است، افزود: تاکنون استقبال از نمایشگاه آستاراخان در روسیه مطلوب بوده به طوری که در حال حاضر تمام ظرفیت 600 متری در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه تکمیل شده است.

وی با اشاره به پذیرش واحدهای توانمند خوزستانی، گفت: در این نمایشگاه واحدهای تولید کننده شیلات و محصولات کشاورزی از جمله میگو، ماهی، سبزیجات، حبوبات، خرما،گل و گیاه، علوفه و... و همچنین واحدهای تولید کننده محصولات صنعتی چوب، پی وی سی، ام دی اف و .. حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان خوزستان با تاکید براینکه تمام واحدهای حضور یافته در نمایشگاه آستارا خان از خوزستان هستند، افزود: 345 نفر به این نمایشگاه اعزام می شوند ضمن اینکه محصولات نمایشگاه نیز به ظرفیت شش تن به وسیله هواپیما به آستارا خان منتقل می شود.

وی تصریح کرد: در برپایی این نمایشگاه بر خلاف دیگر نمایشگاههای استان در خارج کشور، علاوه بر استاندار، تمام مسوولان دستگاهها و کسانی که در امر صادرات فعالیت دارند بسیج شده‌اند تا نمایشگاه آستاراخان به بهترین شکل ممکن برپا شود.

جلیلی با اشاره به اینکه نمایشگاه از 11 تا 14 آذر ماه برگزار می شود، گفت: در این نمایشگاه بحث حفاظت، امنیت و خدمات‌ رسانی به واحدها برعهده طرف روسی است.
کد خبر 1746834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha