۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۴

پاکدشت، اسلامشهر و شهریار/

32 هزار کپی غیرمجاز فیلم و بازی جمع‌آوری شد

32 هزار کپی غیرمجاز فیلم و بازی جمع‌آوری شد

طی عملیات گسترده طی دو روز گذشته در شهرستان‌هایی چون پاکدشت ورامین، اسلامشهر و شهریار تعداد 32 هزار کپی غیرمجاز فیلم و بازی رایانه‌ای جمع‌آوری شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، طی عملیات گسترده در دو روز گذشته تعداد 32 هزار انواع کپی فیلم‌های روز نمایش خانگی، بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن‌های دارای مجوز که به صورت غیرمجاز و به منظور آسیب‌زدن به صنعت فرهنگی کشور وارد بازار شده بود در شهرستان‌هایی چون پاکدشت ورامین، اسلامشهر و شهریار توسط مأمورین مرکز بازرسی ستاد صیانت از آثار هنری جمع‌ آوری شد.

جابری انصاری دبیر ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری در این ارتباط گفت: به نظر بنده علاوه‌بر لوایح قانونی بازدارنده و جرم تلقی شدن کپی آثار مجاز فرهنگی کشور، باید قیمت خام لوح فشرده که به علت ارزان بودن به‌وفور در اختیار متخلفان این حوزه است، افزایش یابد.

پدیده کپی غیرمجاز از آثار سینمایی مدتی است که در تهران دوباره باب شده است و بیشتر فیلم‌های سینمایی که وارد شبکه خانگی می‌شوند در کمتر از یک روز به صورت کپی غیرمجاز وارد بازار می‌شود.

البته کپی غیرمجاز آثار سینمایی در شهرستان‌ها به‌زعم مدیران موسسات شبکه نمایش خانگی از مدت‌ها پیش وجود دارد و تا کنون در این ارتباط هیچ حرکتی صورت نگرفته است و غیرقابل کنترل است.

کد خبر 1749359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha