۱ آذر ۱۳۹۱، ۲۱:۲۳

اولین عمل جراحی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر انجام شد

اولین عمل جراحی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر انجام شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: اولین اعمال جراحی در بخش اتاق عمل بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر با اعلام این خبر گفت: در راستای راه‌اندازی بیمارستان، ابتدا اتاق عمل را با پنج عمل جراحی بر روی بیمار مورد بهره‌برداری قرار دادیم که تمام تجهیزات و امکانات اتاق‌ها از قبیل نور، تخت، دستگاه‌های بیهوشی، مانیتورینگ‌ها و سیستم گازهای طبی و اکسیژن به خوبی در این عمل‌ها کار کردند.

دکتر علیرضا رییسی اتاق عمل را قلب بیمارستان عنوان کرد و افزود: تجهیزات مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس پس از افتتاح مورد تست نهایی قرار گرفت و با ضد عفونی و کنترل عفونت این مرکز آماده بهره‌برداری شد.

وی اضافه‌کرد: در مراحل بعدی بخش داخلی زنان و اورژانس به این مرکز منتقل خواهد شد.
این مقام مسئول در مورد زمان انتقال کامل بیمارستان گفت: این مرکز کاملاً با امکانات نو تجهیز شده که کار انتقال را بسیار آسان‌تر می‌کند و در مدت زمان کمتری این کار انجام خواهد گرفت.

دکتر رییسی خاطر نشان‌کرد: زمان عادی برای چنین انتقالی در حدود دو هفته می‌باشد که امیدواریم بتوانیم این زمان را کاهش دهیم و هر چه سریع‌تر این مرکز با تمام توان به ارایه خدمت با کیفیت به مردم بپردازد.

وی در پایان از مراجعین بیمارستان درخواست‌کرد: تمام امکانات و تجهیزات این بیمارستان برای رفاه حال هم‌استانی‌های عزیز است و حفظ و نگهداری آنان موجب دوام ارایه خدمات با کیفیت به بیماران خواهد بود.

کد خبر 1749992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha