۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۳۶

بیانیه گردانهای قسام:

شدت موشک‌باران مقاومت عامل آتش‌بس / قلب دشمن را هدف قرار دادیم

شدت موشک‌باران مقاومت عامل آتش‌بس / قلب دشمن را هدف قرار دادیم

گردانهای عزالدین قسام در بیانیه ای اعلام کرد: شدت موشک باران اراضی اشغالی از سوی گروههای مقاومت فلسطین عامل اصلی پذیرش آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش مانیتورینگ خبرگزاری مهر، سخنگوی گردانهای عزالدین قسام در بیانیه ای که دقایقی پیش به صورت زنده پخش شد ، تاکید کرد: گردانهای قسام در مجموع 1500 فروند حمله موشکی به رژیم صهیونیستی انجام دادند و در هر روز 250 فروند موشک پرتاب کردند.

وی افزود: شدت موشک باران اراضی اشغالی به حدی بود که اسرائیل را مجبور به پذیرش آتش بس کرد. گروههای مقاومت فلسطین در عملیات سنگهای سجیل قلب دشمن را هدف قرار داد.

سخنگوی گردانهای عزالدین قسام با تاکید بر شکست رژیم صهیونیستی در عملیات جنایتکارانه علیه غزه، افزود: در حالی که اسرائیل فکر می کرد موشکهای مقاومت را نابود کرده است، برای نخستین بار منطقه تل ربیع در نزدیکی تل آویو را هدف قرار دادیم و سپس تل آویو  را موشک باران کردیم.

وی افزود: در این جنگ برای نخستین بار از موشکهای M75 تولید شده از سوی گردانهای قسام رونمایی کردیم که 80 کیلومتر برد دارد  و این موشک اسرئیل را غافلگیر کرد. در این حملات برای نخستین بار شهرک ریشون لتسیون که نخستین منطقه غصب شده از سوی رژیم صهیونیستی است را هدف قرار دادیم تا متوجه شوند جنگ آزادی فلسطین از نخستین منطقه غصب شده آغاز می شود.

سخنگوی گردانهای عزالدین قسام تاکید کرد: دشمن صهیونیستی را در زمین، دریا و هوا هدف قرار دادیم تا متوجه شوند، وارد مرحله جدیدی از عملیات نظامی علیه آنها شده ایم. البته جنگ پایان نیافته است و گردانهای قسام برای پاسخگویی به هر گونه تجاوزی آماده است.

وی تاکید کرد: از همه کشورهای عربی می خواهیم کمک تسلیحاتی و مالی مقاومت را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 1750451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha