۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۴:۲۵

اکبری:

مشکل وام ازدواج جوانان برطرف می‌شود

مشکل وام ازدواج جوانان برطرف می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تلاش برای برطرف شدن مشکل وام ازدواج جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق اکبری در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که با حضور معاون سیاسی امنیتی و معاون برنامه‌ریزی استانداری،‌ فرماندار قم، مدیر کل ورزش و جوانان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم در استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه مشکل وام ازدواج جوانان به زودی برطرف می‌شود، تصریح کرد: برای فرهنگ سازی در امر ازدواج باید نقش گروه‌های مرجع نظر خانواده‌ها را پررنگ تر کرده و از آنها راهکار بخواهیم.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: مشکل تاخیر ازدواج اقتصادی نیست بلکه فرهنگی است و با در نظر گرفتن دیگر تاکید ایشان بر سبک زندگی و مسئله مهم افزایش جمعیت، باید تمامی ارگان‌ها دست به دست هم داده و در تسهیل امر ازدواج جوانان تلاش کنند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در نقاط مختلف کشور باید فراست و نگاه دقیق مقام معظم رهبری به مسئله افزایش جمعیت را مورد توجه قرار دهند تا مبادا کشور با افزایش سن ازدواج رو به رو شود.

وی تصریح کرد: نگاه به مسئله جوانان از 20 سال پیش مورد توجه و اهمیت مسئولان قرار داشته است به طوری که در سال 1371 در شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان نیز تشکیل شد تا کشور در چنین سال‌هایی جمعیت جوان داشته باشد.

وی یاد آور شد: امروز موضوع جوانان آنقدر اهمیت دارد و خوشبختانه مورد توجه و نظارت دقیق شخص وزیر ورزش و جوانان قرار دارد که با ابلاغ ایشان،‌ استانداران سراسر کشور به عنوان روسای ستاد ساماندهی امور جوانان و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها به عنوان دبیران این ستاد با جدیت پیگیر مسائل مختلف مربوط به جوانان هستند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 80 جلسه در کل کشور تشکیل شده و در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان به موضوع این قشر جامعه پرداخته شده است و در ادامه تلاش‌ها در این زمینه به زودی سامانه جامع اطلاعات جوانان به صورت آنلاین ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ ما می‌خواهیم همه دستگاه‌ها در امور جوانان مشارکت داشته باشند، ضمن اینکه در این بین سازمان‌های مردم نهاد جوانان ظرفیت بسیار خوبی دارند و از مدیران می‌خواهیم از توانمندی این سازمان‌ها به خوبی استفاده کنند.

اکبری عنوان داشت:‌ باید به جوانان برای ارائه ایده‌ها و فکرهای ناب آنها در مسئولیت‌های مهم اعتماد شود و از نظر و فکر آنها برای کارهای عملیاتی استفاده شود و جوانان با خدمات انقلاب و ارزش‌های آن بیش از پیش آشنا شوند.
 

کد خبر 1755291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha