۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۴:۲۲

احمدی به مهر خبر داد:

آغاز فاز دوم طرح ارائه حواله کاغذ به روزنامه‌ها از امروز

آغاز فاز دوم طرح ارائه حواله کاغذ به روزنامه‌ها از امروز

مدیرعامل موسسه نشرآوران از شروع فاز دوم طرح ارائه حواله کاغذ به روزنامه‌ها از امروز شنبه 11 آذر خبر داد و گفت: در این مرحله علاوه بر روزنامه‌های سراسری، روزنامه‌های محلی هم می‌توانند حواله کاغذ دریافت کنند.

محمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ارائه گزارشی از اجرای این طرح در کمتر از دو ماه گذشته گفت: از اواخر مهر که اجرای این طرح از سوی موسسه فرهنگی - مطبوعاتی نشرآوران و به نمایندگی از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد آغاز شد، بیش از 65 روزنامه سراسری حواله کاغذ 1700 تومانی دریافت کرده‌اند.

وی افزود: این طرح از امروز وارد فاز دوم خود شده است؛ در این مرحله علاوه بر اینکه ارائه حواله کاغذ به روزنامه‌های سراسری همچنان ادامه دارد، روزنامه‌های محلی با دوره انتشار 2 یا 3 شماره در هفته هم می‌توانند حواله دریافت کنند.

مدیر موسسه فرهنگی - مطبوعاتی نشرآوران تعداد این نشریات دسته دوم را 90 نشریه عنوان و در عین حال تاکید کرد: حواله‌های کاغذ در مرحله دوم به قیمت 1800 تومان برای هر کیلوگرم کاغذ در اختیار مدیران نشریات محلی مورد اشاره قرار می‌گیرد.

احمدی یادآور شد: مدیران این نشریات می‌توانند با ارائه این حواله‌ها از کاغذهای تولید کارخانه چوب و کاغذ مازندران استفاده کنند.

وی گفت: طرح دادن حواله کاغذ ارزان قیمت به نشریات با توجه به اعلام آمادگی کارخانه چوب و کاغذ مازندران برای تولید 45 تا 60 هزار تن کاغذ و جهت جلوگیری از سرریز شدن این میزان کاغذ به بازار آزاد صورت می‌گیرد.

بر اساس اعلام مسئولان معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، مدیران مسؤول روزنامه‌ها و نشریات محلی با دوره انتشار 2 یا 3 شماره در هفته پس از دریافت حواله کاغذ سه روز فرصت دارند مبلغ آن را پرداخت و از کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران، کاغذ دریافت کنند.

کد خبر 1755396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha