۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۴:۳۳

امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و کانون وکلای بوشهر

امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و کانون وکلای بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: با توافق مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر و رئیس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر، تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد امضا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر پیش از ظهر شنبه در دیدار با رئیس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تعامل با کانون وکلای دادگستری استان در راستای استفاده از ظرفیت و پتانسیل وکلای خیر و نیکوکار نقش بسیار مهمی دارد.

فرید محبی ادامه داد: استفاده و بهره‌مندی از تخصص و نظر کارشناسی وکلا و مشاورین حقوقی متعهد و نیکوکار در سطح استان به منظور خدمت‌رسانی حقوقی به اقشار محروم و آسیب دیده تحت حمایت این نهاد و همکاری در رفع مشکلات آنها در قالب معاضدت حقوقی به محرومان و تشکیل مجمع وکلا و حقوقدانان نیکوکار از اهداف این تفاهم است.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت‌های امداد در بخش‌های مختلف به‌ویژه در زمینه برنامه‌های اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان عنوان کرد و افزود: وکلای خیر و نیکوکار نیز می‌توانند در سایر برنامه و طرح‌های خیرخواهانه امداد از جمله طرح اکرام ایتام و سایر طرح‌ها همکاری با امداد داشته باشند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: کمک به نیازمندان یکی از اصولی است که باید همه ما به آن توجه ویژه داشته باشیم و کانون وکلای دادگستری استان بوشهر نیز به این مهم توجه ویژه‌ای دارد.

صفدر یوسفی ضمن استقبال از برنامه‌های کمیته امداد، آمادگی کانون وکلای دادگسری استان را برای همکاری با امداد در دو زمینه اطلاع‌رسانی به وکلای خیر و نیکوکار و تشویق و ترغیب آنها برای همکاری با این نهاد در قالب مجمع وکلای خیر و استفاده از ظرفیت وکلا از طریق معاضدت قضایی و معرفی مددجویان به دایره معاضدت کانون وکلا اعلام کرد.

در ادامه این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین این دو نهاد منعقد شد و مقرر شد کانون وکلای دادگستری تمام مساعی خود را برای جذب وکلای خیر برای تشکیل مجمع وکلای خیر و نیکوکار به کار بندد و فرم اعلام همکاری وکلا و مشاوران حقوقی را در اختیار وکلا و مشاوران قرارداده  ونسبت به تشویق و ترغیب آنان نسبت به این موضوع اقدام کند.

کد خبر 1755415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha