۱۴ آذر ۱۳۹۱، ۱۵:۳۷

نوشاد عالمیان برای شرکت در فینال تورهای جهانی عازم هانگ ژو شد

نوشاد عالمیان برای شرکت در فینال تورهای جهانی عازم هانگ ژو شد

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران برای حضور در رقابتهای فینال تورهای جهانی راهی چین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نوشاد عالمیان با کسب دو عنوان قهرمانی در تورهای جهانی آلمان و کویت دو عنوان سومی در رقابت‌های جهانی کره جنوبی و لهستان توانست با کسب امتیازات لازم جواز حضور در فینال تورهای جهانی را در رده سنی امید را بدست آورد.

در سال 2012 در مجموع 16 مسابقه در قاره های مختلف جهان برگزار شد که از بین آنها 15 بازیکن برتر در رده سنی بزرگسالان، 8 بازیکن برتر در رده سنی امید و 8 تیم دو نفره که موفق به کسب بالاترین امتیازات شده باشند در هانگ ژوی چین دوباره به مصاف هم خواهد رفت.

نوشاد عالمیان در تورهای جهانی کویت 1400 امتیاز، کره جنوبی 350 امتیاز، آلمان 1680 امتیاز، لهستان 350 امتیاز در مجموع 3780 امتیاز را از آن خود کرد تا بعد از "چین‌آن" از چین تایپه دومین بازیکن رده سنی امید باشد که در فینال تورهای جهانی شرکت می‌کند.

پس از این دو، پاتریک فرانریسکی از آلمان، یوتو مواتسو از ژاپن، سیمون گایوری از فرانسه، فنگ چن از سنگاپور ، جونگ پونگ سیک از کره جنوبی و کارسون سوئدی قرار دارند.

رقابتهای فینال توهای جهانی از 16 تا 19 آذرماه به میزبانی هانگ ژوو در چین برگزار می شود و در مجموع یک میلیون و 16 هزار دلار جایزه نقدی آن خواهد بود.

نماینده ایران در این رقابت‌ها، به همراه احمد جعفری پور به عنوان مربی شب گذشته تهران را به مقصد چین ترک کرد..

 

کد خبر 1758301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha