۲۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۲۷

حسنوند:

بیمارستان برازجان تا 40 روز دیگر تحویل می‌شود

بیمارستان برازجان تا 40 روز دیگر تحویل می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بیمارستان 160 تخت‌خوابی برازجان تا 40 روز دیگر تکمیل و تحویل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند ظهر دوشنبه در جریان بازدید دستیار ویژه رئیس جمهور از پروژه‌های مهر ماندگار استان بوشهر و در بازدید از بیمارستان در دست ساخت برازجان اظهار داشت: مجریان و پیمانکاران این پروژه باید همه تلاش خود برای بهره برداری سریع‌تر از این بیمارستان به کار بگیرند.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت تلاش پیمانکاران برای تکمیل این پروژه تا 40 روز اینده، اظهار داشت: باید این پروژه را در اسرع وقت تکمیل و برای استفاده مردم آماده سازیم.

پیمانکار پروژه نیز با اشاره به برخی از مشکلات پیش رو برای ساخت و تکمیل این پروژه بیان داشت: در حال حاضر این بیمارستان را با به کار گیری 50 نیرو در دست ساخت داریم و برای ساخت برخی از قسمت‌ها به برخی از لوارم و تجهیزات نیاز داریم که ساخت آن تا شش ماه آینده به زمان نیاز دارد.

استاندار بوشهر افزود: همه مسئولان استان برای تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه بسیج خواهند شد و لازم است که این پروژه تا 40 روز آینده به بهره‌برداری برسد و هر کس نمی‌تواند با این شرایط کار کند باید برود.

حسنوند تاکید کرد: نمایندگان و مسئولان معاون عمرانی استاندار و اداره‌کل راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی در این پروژه مستقر شوند تا شاهد تسریع در ساخت این پروژه باشیم.

اختصاص 100 درصد اعتبارات برای تکمیل طرح

دستیار ویژه رئیس جمهور نیز در این بازدید با تاکید بر ضرورت تسریع در ساخت این پروژه، اظهار داشت: برای تخصیص اعتبار به این پروژه مشکلی نداریم و باید برای ساخت هر چه سریعتر آن تلاش شود.

علی اکبر محرابیان افزود: کسری بودجه این پروژه را جبران می‌کنیم و آمادگی داریم 100 درصد اعتبارات لازم را برای اجرای آن تخصیص دهیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با همکاری کامل با مجریان و طراحان این پروژه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح را به پایان برسانیم.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز به بیان مشخصات این طرح پرداخت و اظهار داشت: پروژه بیمارستان جدید 160 تختخوابی برازجان در چهار بلوک و به مساحت 15 هزار و 500 مترمربع زیربنا با ساختمان‌های جانبی در حال احداث است.

علیرضا صفایی بوشهری یادآور شد: بلافاصله پس از تکمیل عملیات ساختمانی این پروژه، دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نسبت به تجهیز این بیمارستان مهم اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

کد خبر 1762636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha