۲۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۱۴

حیدری طیب:

تسهیلاتی از صندوق توسعه ملی به پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه پرداخت نشده است

تسهیلاتی از صندوق توسعه ملی به پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه پرداخت نشده است

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس نهم با اشاره به اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای پالایشگاه آناهیتا حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیون دلار است، گفت: تا کنون ریالی از صندوق توسعه ملی به پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه داده نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید حیدری طیب درباره وضعیت پالایشگاه آناهیتا به موافقت وزیر نفت اشاره کرد و گفت: با وجود مشخص شدن بانک‌های عامل هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس نهم با بیان این که صندوق توسعه ملی نیز قرار بود تسهیلاتی در این زمینه پرداخت کند، تصریح کرد: صندوق توسعه ملی نیز در این زمینه اقدامی صورت نداده است.

وی با اشاره به تشکیل کنسرسیوم بانک‌ها در رابطه با پالایشگاه آناهیتا، افزود: این مسئله توسط میرکاظمی رئیس کمیسیون انرژی مجلس در حال پیگیری است.

وی در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با پالایشگاه آناهیتا، گفت: این پالایشگاه با ظرفیت  تولید روزانه ۱۵۰هزار بشکه نفت مصوب دور نخست سفرهای استانی هیئت دولت به کرمانشاه است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس نهم با بیان این‌که مقررشده بود در سال ۹۱ساخت این پالایشگاه به اتمام برسد، گفت: متأسفانه تاکنون این پالایشگاه تنها ۱۰درصد پیشرفت داشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در جلسه با مسئولان وزارت نفت و شرکت شستا وضعیت پالایشگاه آناهیتا پیگیری شود.

کد خبر 1762887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha