۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۴۶

مرادی عنوان کرد:

قاچاق سوخت در غرب بندرعباس را باید جدی گرفت

قاچاق سوخت در غرب بندرعباس را باید جدی گرفت

بندرعباس - خبرگزاری مهر: فرماندار بندرعباس با اشاره به منطقه غرب شهر بندرعباس گفت: قاچاق سوخت در غرب بندرعباس را باید جدی گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی ظهر سه شنبه  در جلسه ای که به منظور بحث و بررسی پیرامون پاکسازی قاچاق سوخت در روستای بستانو با حضور بخشدار مرکزی، امام جمعه و اعضای شوراهای اسلامی و دهیار و معتمدین روستا در فرمانداری برگزار شدبا بیان اینکه باید با پدیده قاچاق سوخت بصورت جدی مبارزه کرد بیان داشت: موضوع قاچاق سوخت در غرب بندرعباس را نباید مقوله ای کم اهمیت جلوه داد.

مرادی اظهارداشت: معضل قاچاق سوخت و اشتغال کاذبی که در این منطقه بوجود آمده در آینده نزدیک ناهنجاری های اجتماعی را دامنگیر مردم  می کند. موضوع قاچاق سوخت را نباید مقوله ای کم اهمیت جلوه داد و باید ضمن بررسی عوامل و انگیزه های توجه به قاچاق سوخت به یک راهکار مناسب در راستای حل مشکل قاچاق فرآورده های نفتی در این منطقه برسیم.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: قاچاق سوخت، خروج ارز و اخلال در چرخه اقتصادی را در پی دارد و سبب بوجود آمدن مشاغل کاذب و معضلات اجتماعی شده است.

مرادی اظهار داشت: باید  با پدیده قاچاق سوخت بصورت جدی برخورد شود؛ چرا که قاچاق سوخت باعث می شود نیازهای واقعی در بخش های صنعت و کشاورزی پنهان و باعث خسارت به این بخش شود.

وی اضافه کرد: از معتمدن محلی روستای بوستانو در این خصوص درخواست همکاری را داریم و اراده فرمانداری بر این است؛ با تمام توان و تلاش با این  پدیده شوم مبارزه جدی را به عمل آورد و با به نمایش گذاشتن توان حاکمیت و استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی شهرستان بستری مناسب همراه با امنیت و آرامش برای مردم منطقه به وجود می آوریم. 

کد خبر 1763602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha