۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۳

مشایخی:

انتخابات شورای تعزیه استان مرکزی پس از بررسی ها لازم برگزار می شود

انتخابات شورای تعزیه استان مرکزی پس از بررسی ها لازم برگزار می شود

اراک- خبرگزاری مهر:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از انجام اقدامات اولیه جهت انتخابات شورای تعزیه استان مرکزی خبر داد و گفت: این انتخابات پس از بررسی ها لازم برگزار می شود.

مصطفی مشایخی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شورای کنونی تعزیه استان مرکزی بعنوان یک هیئت موسس برای فراهم آوردن بستر چارچوب اصلی شورا و به صورت موقت انتصاب شده اند.

وی ادامه داد: پس از تصمیم گیری برای تشکیل شورای تعزیه استان مرکزی  تعدادی از جوانان و پیشکسوتان تعزیه استان که در این حوزه تخصص داشتند جهت انجام مراحل اولیه کار انتخاب شدند.

مشایخی با بیان اینکه مطالعه و شناسایی تعداد گروه ها در اولویت برنامه های  این گروه است، اظهار کرد: هم اکنون بررسی و تطابق تعداد آماری گروه های تعزیه استان با واقعیت و تفکیک گروه های تعزیه استان در حال انجام است.

وی افزود: پس از شناسایی گروه ها از آن ها برای شرکت در جلسه ی انتخاب اعضای شورا تعزیه استان دعوت می شود.

مشایخی با اشاره به اینکه شورای تعزیه استان مرکزی زیرمجموعه ای از انجمن نمایش استان است ، خاطر نشان کرد: اجرای عمومی تعزیه در اماکن سنتی، تشکیل شورای نظارت تعزیه جهت صدور مجوز اجرای تعزیه، تصحیح نسخ، تشکیل بانک اطلاعاتی تعزیه خوانان ، راه اندازی گنجینه و موزه تعزیه استان از وظایف تعریف شده  شورای تعزیه استان است.

کد خبر 1764434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha