۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۶:۵۱

بازارچه توزیع کننده خرچنگ گرد و تخم لاک پشت در یزد پلمپ شد

بازارچه توزیع کننده خرچنگ گرد و تخم لاک پشت در یزد پلمپ شد

یزد - خبرگزاری مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان یزد از پلمپ بازارچه ای که اقدام به تهیه و توزیع خرچنگ گرد و تخم لاک پشت کرده و سبب اعتراض متدینان شهر شده بود، خبر داد.

علی مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این واحد عرضه کننده غیر مجاز که به شکل بازارچه انواع محصولات حرام شامل خرچنگ گرد و تخم لاک پشت و همچنین انواع و اقسام گوشت گاو، گوسفند، مرغ، شتر مرغ و ... را به صورت غیر مجاز کشتار به صورت غیر بهداشتی بسته بندی و به فروش می رساند، طی پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولان استان و دامپزشکی پلمپ شد.

وی افزود: این واحد در زمینه های مختلف دارای تخلفات متعدد بوده و با توجه به مشکلات عدیده بهداشتی و... با حکم قضایی پلمپ شد.

مطیعی عنوان کرد: پیگیری های دامپزشکی در این زمینه با پشتیبانی مسئولان استان به نتیجه رسید و عزم راسخ بازرسان دامپزشکی را در برخورد با هرگونه تخلف بهداشتی اعلام کرد.

وی با توجه به اینکه شهرستان یزد با داشتن بیش از 12 واحد بسته بندی مرغ، گوشت قرمز و ماهی دارای پتانسل مناسب برای تامین نیاز مردم این شهرستان و حتی استان است، از تمامی شهروندان تقاضا کرد: از خرید هر گونه فرآورده خام دامی بدون داشتن برچسب یا کد پروانه بهره برداری از دامپزشکی و تاریخ تولید وانقضا خوداری کرده و در هنگام برخورد با فروشندگان متخلف مراتب را جهت پیگیری به دامپزشکی شهرستان یزد اعلام کنند تا با خاطیان برخورد جدی صورت گیرد.

کد خبر 1764869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha