۲۳ آذر ۱۳۹۱، ۱۴:۳۱

رجب زاده:

شهر رویایی پدیده باعث توسعه شهر شاندیز می شود

شهر رویایی پدیده باعث توسعه شهر شاندیز می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: شهردار شهر شاندیز احداث بزرگترین مجموعه ملی و گردشگری را در توسعه این منطقه مثبت ارزیابی کرد و گفت: مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید پدیده مجموعه منحصر به فردی است که باعث رونق اقتصاد گردش گری، توسعه شاندیز و افرایش ماندگاری زائر می شود.

جواد رجب زاده در گفتگو با خبرنگارمهر اظهارکرد: مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید پدیده شاندیز مجموعه منحصر به فردی است که چندین مجموعه خدماتی را در یک مجموعه بزرگتر قرار داده است و همین امر باعث شده تا ضمن استقبال گسترده، شاهد جایگاه مناسب پروژه در سطح ملی  باشیم.

وی جذب سرمایه های خرد و کلان مردم در این پروژه را گامی در مسیرخودباوری ملی دانست، تصریح کرد: اعتبار اجرای چنین پروژه هایی از ناحیه افزایش سهام اعضا تامین می شود.

شهردار شاندیز با اشاره به تاثیر پروژه شهر رویایی پدیده در افرایش ماندگاری زائران گفت: با عنایت به رویکرد فنی و مهندسی این پروژه که با بهره گیری از قویترین مشاورین ومطالعات جامع شهری انجام شده است، می توان گفت پروژه شهر رویایی پدیده در حوزه گردش گری کاملترین و بزرگترین مجموعه کشور در چند سال اخیر می باشد.

وی با اشاره به استقبال مردم شاندیز از مشارکت و سرمایه گذاری دراین پروژه ملی افزود: با توجه به اهمیت پروژه در توسعه این منطقه ، این استقبال به صورت خاص با هماهنگی ها ی مدیریت مجموعه به وجود آمد، به گونه ای که امروز بیش از 90 درصد شهروندان شاندیز سهام دار پدیده هستند.

رجب زاده تصریح کرد: حضور مردم در این طرح های بزرگ مطمئنا  باعث پایداری پروژه های ملی خواهد شد.

شهردار شاندیز با اشاره به توان مندی های مهندسان ایرانی در اجرای پروژه های بزرگ و عظیم ادامه داد: چنین پروژه ای با مساحت بیش از یک میلیون و یکصدو ده هزار متر مربع زیر بنا تا کنون در مدیریت اجرایی کشور سابقه نداشته است که این امر محصول مدیریت دقیق و برنامه ریزی شده است.

کد خبر 1765210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha